Mij maakt het dus echt niets uit wat anderen dragen. Of iemand nou alleen een lapje stof aan heeft, of in een gordijn rondloopt... Laat iedereen lekker dragen wat hij/zij zelf wil. Wel vind ik inderdaad dat sommige jonge meisjes er een beetje TE bij lopen, daar zou ik als moeder zijnde echt op letten.
Ja mooi he? Allemachtig zeg, en jij moet normen en waarden aan je kinderen meegeven? lekker andere mensen uitlachen omdat ze zich niet kleden naar jouw normen? gezellig onrespectvol zooitje zal dat zijn daar. Overigens was het hier vandaag 23 graden, dus heb heerlijk in mijn korte jurkje (boven de knie, ik ben niet van de zwarte kousen kerk) met sandalen gelopen, heerlijk.
Hoooo wat haal jij uit zeg! JIJ voelde je aangesproken, bovendien gaf ik een knipoog, om nou te suggereren dat ik (en dus ook anderen hier) geen goede moeder ben omdat ik (wij) een bepaalde mening heb gaat heeeeeeeeeeeeeel erg over de streep! Sjongejonge wat laat jij je kennen zeg Ga ff lekker ergens anders ongesteld zijn Ps. niks mis met sandalen of jurkjes boven de knie (heb IK nooit gezegd tenminste)
hooo zeg dames! Mag je niet over je smaak praten zonder dat het meteen uitdraait op ruzie? Kom op zeg... Wat er hier gezegd word is een mening. Als jij n andere mening hebt, nou prima! Zet die dan ook neer. Maar elkaar persoonlijk aanvallen.... [-X Overigens...ik heb op dit moment een zwart blouseje met korte mouwtjes aan, een driekwart spijkerbroek en mn gare afgetrapte sloffen (die zitte lekker en zijn warm) Hele dag in de dierentuin rond gezwalkt dus zie eruit alsof ik 3 nachten wakker gelegen heb. Ben zo bleek als een spook (ben ik altijd...kan ik met de beste wil van de wereld niks aan doen) en heb mn haar ondertussen in laagjes geknipt met wat slag en krul erin van mezelf. Her en der wat witte sprieten er tussen (tja...35...word grijs ) En ik hoop binnenkort weer wat coue sollei te krijgen van het zonnetje
aaliyah e.a. Kijk maar in mijn album maar ik bedoelde meer dat dat zulke vooroordelen zijn... ik ben geen beeldschoonmeisje maar het is prima zo. ik kan ook niet begrijpen dat mensen geen aandacht aan zichzelf besteden dus begrijp jullie wel hoor!
Mijn idee was niet zozeer om nu eens mensen, of hun kleding af te zeiken! Kunnen mensen bij mij nl. ook doen (loop ook met 30 graden nog in een het zwart, draag laarzen en ben hartje zomer nog spierwit). Maar ik erger me gewoon aan het feit dat mensen lekker -omdat het zo warm is- menen je te moeten confronteren met alle onvolkomenheden van hun lijf. Zoals dus het overtollige haar op de rug, de eeltvoeten in slippertjes, de oude dames met mouwloze bloesjes en flapperende armen, de cellulitis in een lycra broek enzovoort. Wat iedereen aantrekt, zal me een rotzorg wezen. Ik vind het hoogstens niet mooi. Dat mensen graag een kort rokje dragen: doe ik ook. Maar als ik boven de 40 zou zijn en benen vol putten en butsen had, zou ik liever de eer aan mezelf houden zeg maar. Maar van die dingen hierboven, daarvan snap ik gewoon niet dat mensen er zo bij willen lopen. Dat bepaalde kleding niet je smaak is, daar heb ik het niet over! Maar het zonder gène tentoonstellen wat (gelukkig) het overgrote deel van de mensen liever verbergt, dat doet bij mij gewoon soms even een deurtje dicht, zeg maar.
In principe kan het me geen bal schelen hoe andere mensen erbij lopen, alhoewel sommige gevallen wel heel grappig zijn en er toch even een lach op m'n gezicht verschijnt. (denk aan; oude mannen met een wit onderhemdje aan waar alle grijze haren onderuitkomen, een korte broek, sandalen en lekker hoog opgetrokken witte tennissokken ) Gisteren had ik een jeansrokje (tot bijna aan de knie) aan met een simpel donkerbruin overslaghemdje en m'n vertrouwde zwarte laarzen. (die ik persoonlijk dus niet onder een echt zomerjurkje/rokje aan ga doen ) Vandaag weet ik het nog niet, loop nog in m'n pyjama Zit te denken aan zomerjurkje, driekwart legging en ballerina's. (en een vestje misschien, weet niet hoe koud/warm het vandaag wordt)
AMEN!! En idd waarom mensen gelijk persoonlijk aanvallen vind ik erg triest hoor. Fiene jammer dat je mamadeluxe zo aanvalt persoonlijk ze geeft gewoon een mening en als jij je aangesproken voelt zegt dat meer over jou hoor...
Eens met de topicstarter! Wat kunnen mensen zich toetakelen. Het allerergste vind ik toch wel een man in een hemd-shirt, daar knap ik echt op af. Het liefst van achteren korter dan van voren en lekker verwassen, bah!
Wat ik echt SUPERirritant vind zijn mannen die met ontbloot bovenlijf zo op straat gaan lopen of in een winkelcentrum. Doe dat lekker in je achtertuin of op het strand ofzo. En oudere vrouwen die zich kleden als pubers.
Kleren let ik eigenlijk niet zo op, toen ik 18 was, was ik een punkmeisje, knal roze haar, hanenkam. Liep met kistjes en gescheurde panty's. Ik had altijd wel bekijks. Vooral als ik in Amsterdam was, toeristen vroegen dan als ze een foto van mij mochten maken, oke maar ik wou er wel geld voor kreeg dan een paar gulden en kon ik weer biertje halen. Of ik kreeg een zak patat haha mooie tijden. En zoals ik schreef ik let wel op schoenen, tja ik vind crocs en ugs lelijke schoenen, dat is gewoon een kwestie van smaak
het maakt mij helemaal niet uit wat een ander draagt. Vind het wel leuk al die verschillende klederdrachten. Zo blijft mensen kijken leuk Vandeweek waren we trouwens in Assen. En er loopt daar een vrouw van een jaar of 50. En ze was zo mooi gekleed, ze sprong er gewoon uit , uit de menigte zeg maar. Viel meteen op! En als je vraagt wat droeg ze dan voor iets spectaculairs? Nou, niks bijzonders. Een mooie lange, witte jurk, bijpassende witte schoenen, en een simpele ketting. Het paste echt perfect bij haar. Ze liep ook zo vol zelfvertrouwen. Bijna statig. Ik liep langs haar en heb tegen haar gezegd dat ze er prachtig uit zag! Denk dat ze wel raar heeft gedacht toen ze mij en mijn man beter bekeek naderhand. Mijn man in het zwart en gothic, ik in het zwart en niet echt stijlvol Maar ik vond dat ik het gewoon tegen haar MOEST zeggen. Ze was echt prachtig om te zien. Net een engel
Hahahaha , als ik sommige dingen lees hier dan lig ik dubbel .. ik woon aan een grensstad en die ligt direct aan Duitsland , en nu komen de Duitsers hier dus erg graag winkelen Je wil niet weten wat je dan ziet , normaal gesproken kunnen de meesten zich al niet kleden maar als het warm weer word is het helemaal om te huilen .. de mannen met sandalen en witte sokken zijn dan meer regel dan uitzondering , en de vrouwen met megalang okselhaar zijn ook weer daar ... En dan de mannen die al een jaartje of 60 zijn en nog weelderig lang blond -grijs haar hebben , mega bruin van de zonnebank gewoon zo erg dat ze licht geven in het donker , en dan zo´n john de wolf blousje die hier een jaar of 10 geleden in de mode waren , en dan ook nog denken dat ze the man zijn , hahahaha ..
Gelukkig, ik mag dus nog in n kort rokje lopen. Ben nog net geen 40 Ik snap wat je bedoelt. Mij boeit t ook niks wat mensen aan trekken, ik erger mij er niet aan, maar moet er wel altijd erg om lachen hoe ze zichzelf voor l*l kunnen zetten. Zoals n veel te strakke bh onder n strak truitje, altijd goed voor n paar extra rollen Hebben die mensen geen vriendinnen/vrienden die hun daar even op wijzen denk ik dan. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er ook niet altijd zin in om er tip top bij te lopen. Maar ik ga dan zo niet de stad in natuurlijk, hooguit ff met de hond naar t hondentoilet. Ik zit nu dan ook lekker thuis met mn joggingbroek aan (zit altijd lekker als je bijna 38 wkn zwanger bent ) bh loos (cup g-h ) te laptoppen. Opgemaakt ben ik dan weer wel...altijd...lang leve de permanente make up...
Wat betreft dat grijze lange golvende haar...zo'n kerel als Sean Connery bv....geen moeite mee hoor, heerlijke kerel vind ik dat. De rest van je beschrijving trekt mij niet zo
Moet je bij ons in de wijk komen (volksbuurt). Zodra het boven de 20 graden komt, zit de helft van de mannelijke bewoners met ontbloot lijf vol tattoo's( en nee, geen vooroordeel ik heb ze ook) samengeschoold bij elkaar te schreeuwen en te drinken Ik kan ook lekker gaan zitten kijken wat ze aan hebben en ja daar soms ook smakelijk om lachen. Of je t nu boeiend vind of niet wat een ander aan heeft, iedereen kijkt toch naar een ander! Vind dus ook helemaal niets verkeerds aan t topic en hoe t gestart is...