Argh! Warm weer en (gebrek aan) kleding

Discussie in 'De lounge' gestart door valhalla, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esin

Esin Niet meer actief

Vandaag zag ik toch een vrouw lopen, OMG...

Ze had een kort rokje aan die was werkelijk zo kort dat ik een stukje van haar bil zag..

Grote naaldhakken eronder en mannen maar ook vrouwen draaiden hun hoofden om..

Ik vond het werkelijk waar je zelf te grabbel gooien en te goedkoop voor woorden, maar denk dat de mannen daar anders over dachten.. haha..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Van de week kwam er een moeder en dochter in de winkel. Die moeder probeerde volgens mij nog 18 te lijken. Zwart elastisch kort rokje, dat gigantisch strak om haar achterste zat en een glimmend roze halter topje wat ook veel te strak zat en aan haar voeten zwarte naald hakken. Te blond haar en opgespoten lippen, was net donald duck. Haar dochter was hoog zwanger en zag er harstikke netjes uit. Je zag ook gewoon dat ze zich een beetje opgelaten voelde door haar moeder. Ze kwamen wat dingen bestellen die ze dus van haar moeder zou krijgen. Dus mijn collega vraagt aan die moeder of ze dus voor de 1ste keer oma word. Zegt die vrouw dat ze geen oma genoemd wil worden omdat ze zich dan zo oud voeld. :confused: Nou echt ik moest echt even het magazijn in lopen, ik had het niet meer.

Deel Deze Pagina