Argh... wat nu? Tandarts! En t even niet meer weten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 21 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hier hetzelfde gehad, ik heb van mijn laatste wortelkanaalbehandeling ook ruim 3 weken napijn gehad. Denk dat je het wat tijd moet geven. Beterschap!

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Heb laatst 2 weken flinke napijn gehad (al kwam dat door de verdoving). 2 weken lang pcm geslikt, en nu voel ik er niks meer van.

Na een wortelkanaalbehandeling ook altijd wel een weekje napijn.

Ik zou het even aankijken met pijnstilling. Als het over een paar weken niet weg is zou ik maatregelen nemen. En een kies trekken kan de tandarts je toch ook doorverwijzen naar de kaak..dokter? (hoe heet zo iemand ook alweer?) Doet mijn tandarts meestal. Soms trekt ze em zelf.

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Mag ik jullie dan nog even vragen wat voor napijn normaal is?
    Kunnen jullie het een beetje omschrijven?
    Niet dat ik te voorbarig ben met trekken woensdag..:D

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Poeh hier 12 jaar geworsteld met een zere kies na wortelkanaal behandeling... Alle mogelijke oplossingen geprobeerd meerdere ketenen hem toen laten verwijderen... Helaas nog steeds gevoelig gebied:( maar ik zou het wel weten...

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Liever deze napijn een paar weken. Want na trekken kan je ook weken napijn hebben. Dat is niet een keus om snel van de pijn af te zijn, alleen als je kies echt op is.

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
  7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik wil je absoluut niet bang praten. Maar het was geen feestje. Het was echt zo'n operatie. kaakchirurg in zo'n operatiejasje en de assistente ook. Alles moest verdoofd worden en dat doet auw!
    Napijn had ik wel hoor. Heb echt de hele avond met napijn gezeten maar de dag erna voelde ik mij ook gewoon wel weer goed. Ben ook meteen gaan werken.

Ik zou echt geen tanden of kiezen trekken. Je krijgt er geen mooi gebit van. Je wilt toch niet met gaten in je gebit rondlopen?
    Ik poets wel 3x mijn tanden en heb zo'n speciale borsteltje dat doe ik ook dagelijks. ze hebben mij verteld dat je dan geen gaatjes krijgt.

xxx

8. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Misschien kun je gaan spoelen met kokosnootolie.
    Google dat maar eens.

Deel Deze Pagina