Hier hetzelfde gehad, ik heb van mijn laatste wortelkanaalbehandeling ook ruim 3 weken napijn gehad. Denk dat je het wat tijd moet geven. Beterschap!
Heb laatst 2 weken flinke napijn gehad (al kwam dat door de verdoving). 2 weken lang pcm geslikt, en nu voel ik er niks meer van. Na een wortelkanaalbehandeling ook altijd wel een weekje napijn. Ik zou het even aankijken met pijnstilling. Als het over een paar weken niet weg is zou ik maatregelen nemen. En een kies trekken kan de tandarts je toch ook doorverwijzen naar de kaak..dokter? (hoe heet zo iemand ook alweer?) Doet mijn tandarts meestal. Soms trekt ze em zelf.
Mag ik jullie dan nog even vragen wat voor napijn normaal is? Kunnen jullie het een beetje omschrijven? Niet dat ik te voorbarig ben met trekken woensdag..
Poeh hier 12 jaar geworsteld met een zere kies na wortelkanaal behandeling... Alle mogelijke oplossingen geprobeerd meerdere ketenen hem toen laten verwijderen... Helaas nog steeds gevoelig gebied maar ik zou het wel weten...
Liever deze napijn een paar weken. Want na trekken kan je ook weken napijn hebben. Dat is niet een keus om snel van de pijn af te zijn, alleen als je kies echt op is.
Ik wil je absoluut niet bang praten. Maar het was geen feestje. Het was echt zo'n operatie. kaakchirurg in zo'n operatiejasje en de assistente ook. Alles moest verdoofd worden en dat doet auw! Napijn had ik wel hoor. Heb echt de hele avond met napijn gezeten maar de dag erna voelde ik mij ook gewoon wel weer goed. Ben ook meteen gaan werken. Ik zou echt geen tanden of kiezen trekken. Je krijgt er geen mooi gebit van. Je wilt toch niet met gaten in je gebit rondlopen? Ik poets wel 3x mijn tanden en heb zo'n speciale borsteltje dat doe ik ook dagelijks. ze hebben mij verteld dat je dan geen gaatjes krijgt. xxx