Argh!! Zet 't niet door!

Discussion in 'De bevalling' started by Bellabella, Aug 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Vannacht tweede nacht gehad (vorige week ook een keer) dat ik 2 uur wakker heb gelegen van de (wrs) voorweeen: menstruatie-achtige krampen, ook in mijn rug met harde buiken van boven naar beneden. Niet getimed omdat ze wel een beetje pijnlijk waren maar zeker niet te vergelijken met echte weeen... Nu ook de hele dag krampjes en pijn in mijn onderrug. Maar ja, het zet niet door! Ik dacht echt dat het het begin was vannacht :)
    Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad dus ik kende dit fenomeen niet, maar lees dat meerdere vrouwen hier last van hebben. Volgens mij zegt het helemaal niets over wanneer de bevalling zich aan dient, toch? Geduld, geduld, geduld..... Moeilijk!!! ;)

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    lastig is dat he, hier vanacht óok last van rugweeen gehad maar het zet niet door.
    het is nu gewoon afwachten, iedergeval veel succes met de laatste loodjes

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Oeh vervelend hè.. Hier inderdaad zelfs een paar weken last van gehad en ieder keer dacht ik weer:'wie weet zet het zo door of wordt het heviger', maar was tot 41+1 niet het geval helaas.

Succes met de laatste loodjes..

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Oh erg he dat valse alarm elke keer.
    Ik had het bij mijn dochter ook even met 41+3, toen ging het een uurtje ofzo rommelen.
    De dag erna zette het savonds wel door en werd ze geboren. :D
    Laaste loodjes, voor je het weet zit je met jullie kleintje in je armen.

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hier vanavond idem dito. Manlief helemaal in paniek de arme schat. En nu is het weer rustig in mn buik. Wil wel de 37 weken halen omdat ik natuurlijk het liefst thuis beval, maar we zien wel hihi.

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh vreselijk die voorweeën. Ik had er bij mijn tweede zwangerschap vanaf week 38 last van. Ik zat elke nacht beneden met pijnlijke harde buiken die kwamen en weer gingen.
    Uiteindelijk ben ik met 40+4 bevallen, maar die vervelende voorweeën hadden mij toen toch al 3 cm opgeleverd :D:D

7. mammied

mammied Actief lid

Jun 14, 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja dit is heel herkenbaar :(
    Ik heb het zelfs vandaag de hele dag gehad. werd ook een beetje naar tijdens mijn ontbijt... elke x last van de onderrug (menstruatiepijntjes). ben het zo zat nu ook. Mijn benen en enkels en voeten lijken wel 1 geheel...is echt heel erg. maar het enige wat we kunnen doen is afwachten helaas. en dat is al lastig aangezien je zo weinig kan doen door die buik en de pijntjes. succes en ik hoop voor ons dat het allemaal gauw mag gaan gebeuren :D

8. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

May 19, 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Ja heb er ook al een paar dagen last van.. In bed de hele tijd menstruatie krampen en harde buiken, en vandaag ook overdag regelmatig krampen en wat harde buiken gehad. Ben nu 36+1, en zou toch graag willen dat ze nog een weekje blijft zitten. Maar ja als ze komt dat komt ze.. :D

9. eva33

eva33 Actief lid

Dec 23, 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook steeds wel en dan weer niet! Probeer te denken bij elke keer, zo dat hoef ik straks niet meet te doen. Ben nu wel erg benieuwd waneer het doorzet hoor!

Sterkte ermee.

groetjes Eva

10. scooby26

scooby26 Actief lid

Nov 27, 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ik heb ook van die golven van steken sinds eergister, gister avond heel vaak en erg pijnlijk dacht even dat t begonnen was hihi maar ben nu nog niet bevallen :S Vanacht redelijk geslapen alleen met wakker worden voor te plassn ook zo'n pijn onderin dus hoop dat t vandaag doorzet en dat ik snel mag bevallen.

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dat hoop ik ook voor je meid. Succes in ieder geval :).

12. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Gisteravond laat een uur krampen gehad met harde buiken en steken vagina en anus (herkende ik van vorige keer) die elke 4 min kwamen, maarrrrr weer makkelijk uit te houden...Leek even heftiger te worden dus passend bij echte weeen; toch niet!!! Stopte weer en ik ging slapen, wel heftig dromend over weeen en veel plassen 's nachts. Zucht....

13. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hoe is het nu met je bellabella? heeft het nog doorgezet of ben je nog wachtende? kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee ben hoop voor je dat het nu eens goed doorzet !!

14. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Hai, lief dat je het vraagt! Nog steeds niets, helaas... alleen menstruatiekrampen de hele dag door.

15. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Dat is balen zeg! hopelijk hou je het nog een beetje vol
    en heb je gauw je kleine in je armen ;)

16. mammied

mammied Actief lid

Jun 14, 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Ik heb vandaag last van dat drukkende gevoel onderin, en net of mijn schaambeen bont en blauw is geschopt.... en 2x dat ik me even misselijk voelde. nu een beetje naar gevoel in de buik...nog net geen buikpijn zeg maar. Ik hoop zo graag dat ze heel snel wilt komen...mijn voeten doen zeer doordat ze zo veel vocht zitten, en de onderbenen ook. Kan al wel wat vaker naar het toilet voor boodschap nr.2.... dat is voor mij al een goed teken :D
    Ik hoop echt dat we snel onze kindjes mogen zien...succes all.

17. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Pijn in je schaambot komt door het verweken oiv de hormonen: pijnlijk he?? Ik kan, helemaal als ik even heb gelegen soms niet meer lopen daardoor..

18. mammied

mammied Actief lid

Jun 14, 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja dat heb ik ook idd. als ik even gezeten of gelegen heb dat het dan helemaal zo'n pijn doet. omdraaien in bed is ook al geen pretje...wat hebben we het toch zwaar als vrouw zijnde he...
    hopen dat het vannacht gaat beginnen voor ons ;)

19. mammied

mammied Actief lid

Jun 14, 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hoi hoi,

inmiddels al bevallen? Ikke nog niet!
    succes en anders van harte gefeliciteerd....

20. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    En? Hebben jullie de kleine in je armen?

Share This Page