arghh ouders!

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgezien van de vreemde reactie (ook al vind je het niks dan doe je maar net alsof je blij bent voor een ander).
    Maar jullie zijn natuurlijk ontzettend blij dat jullie voor een tweede gaan.
    Leuk nieuws voor opa en oma is natuurlijk pas als je daadwerkelijk zwanger bent.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier net zo. Wij gaan voor een 4e kindje, en dat hebben we ook aan mijn ouders verteld. Ik ben heel vrij opgevoed en wij zeggen alles tegenelkaar. Ook als we elkaar iets hebben te zeggen wat niet leuk is ofzo we doen het gewoon. Gewoon eerlijkheid en openheid na elkaar. Maar toen we vertelden dat we er nog 1 graag bij willen waren de reacties ook niet bepaald leuk;
    *Je hebt van beide al wat, meer soorten zijn er niet hoor
    *heb je nu nog niet genoeg?
    *Je moet werken je hebt al genoeg jaren verknoeid aan kinderen
    *Weer je lichaam verknoeien
    *weet je wel wat het kost
    *nu is het allemaal nog leuk, straks als ze ouder zijn word het zwaarder
    enz enz........ik heb ook keihard terug gereageerd. Ik hou me mond niet dicht ook niet tegen me ouders en dat weten ze ook. Het enige wat ze daarop weer konden zeggen was, het is jou leven je moet het zelf weten.

Tsja niet leuk de opmerkingen die we krijgen maar goed ik kan er ook niet zo mee zitten. Als wij maar gelukkig zijn!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    :$:$:$

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :$:$thja van je ouders moet je het maar hebben:$:$ ik zeg iig voor je wat leuk dat jullie voor een 4e gaan hoor:D;)

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jeetje Troelala....wat een reacties!

@Ts: Wat jammer dat je ouders niet zo enthousiast reageerden als je gehoopt had. Maar misschien zijn ze wat overdonderd door het nieuws, of kunnen ze er niet zoveel mee. (wie zegt dat het lukt?) Waarschijnlijk reageren ze blijer als je daadwerkelijk zwanger bent? Het neemt niet weg dat ik vind dat ze toch wat blijer voor jullie hadden kunnen zijn. En als je een goede band met je ouders hebt, zou ik hier toch een keer rustig naar vragen.

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@sprits ja schokkend he!
    @Fidel ja van je ouders moet je het maar hebben inderdaad. Dat ze er niet achter staan oke maar om dan zulke opmerkingen te geven, vind ik net weer wat te ver gaan. Heb ook zeker tegengaf gegeven haha. Ik laat me niet zomaar wat zeggen maar dat zijn me ouders ook wel gewend van mij. Dank je meis!
    @Lotje ja het zijn rare reacties maar goed ik kan er niet mee zitten. Als wij maar gelukkig zijn, wij moeten voor de kinderen zorgen. En het is mijn lichaam ik doe er mee wat ik wil!

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Vind hun reactie ook niet zo raar aangezien dit geen nieuws is dat ik met mijn ouders zou delen.
    Sowieso vind ik het opa-omagedoe af en toe heel claimerig, bijvoorbeeld die reacties die Troelala kreeg of de opa die zichzelf te jong vindt??:( Een opa is allang geen bejaarde man meer die achter de geraniums zit hoor, maar goed, niet iedereen heeft dat door blijkbaar.
    Als het zo moet... het lijkt wel of kleinkinderen soms allerlei spanningen en irritaties weten boven te halen die ouders en kinderen nooit zo hebben ervaren in hun band. Hoop dat niemand dat hoeft mee te maken!

Deel Deze Pagina