Naar aanleiding van het douchetopic, wil ik wel eens weten of jullie deodorant gebruiken of niet? Ik gebruik elke dag deo, vind het anders gewoon niet fris!
Ja ik kan echt niet zonder deo, anders ga ik gewoon stinken ookal heb ik een paar uur eerder gedoucht en schone kleding aangetrokken.
Ik gebruik een anti transpirant eens in de 5 dagen. Daardoor gebruik ik ik de deo alleen nog voor het fijne luchtje. Maar niet dagelijks zoals ik het voorheen gebruikte.
Jazeker. 8x4 roller for men. Klinkt gek, maar heb de hele dag geen last van zweetgeur. Bij andere (lees: vrouwendeo's) kan ik wel elk half uur spuiten en dan nog kan ik het niet tegengaan.
Dagelijks, anders krijg ik klotsende oksels na het douchen. Ik gebruik rexona, van die opdraai dingen, bij spuitbussen en vochtige rollers krijg ik alsnog klotsende oksels
een primaire behoefte haha, als ik het vergeten ben dan wil zsm naar huis om te gaan douchen en te deoën, ik zou een roller in mijn tas moeten doen.
Stom he, dat mannen deo's beter werken? Ik merk dat ook! Ik heb nu de axe for women...werkt ook super!! Alleen nog een beetje duur...
oja die axe wil ik ook nog een keer kopen. Wat kost die dan? Heb je één geur of verschillende geuren?
sjouw ook altijd deo mee in mijn tas. Ik bied het mijn collega nog wel eens een keer aan Die schijnt het nogal eens te vergeten.
elke dag! Ik gebruik deoleen en dan zweet ik echt helemaal niet meer! Heb veel geprobeerd, maar deze is echt heel fijn
Ja, elke dag. Maar ik moet om de zoveel tijd van merk veranderen (dove of rexona), want op een gegeven moment ga ik alsnog stinken met of zonder deo. Ik denk dat maar weer roll on deo moet gaan gebruiken
Tot nu toe volgens mij maar 1 geur (wel lekker, beetje zoet) Ik heb er 4, 50 voor betaald bij kv. Toen was ie net uit...
Elke dag wel een paar keer, want ik zweet me een ongeluk ook al heb ik het ijskoud! Dat van die mannendeo is inderdaad wel een goede tip, dat ga ik ook maar eens proberen.. En ik wil ook sowieso een roller als deze bus leeg is, want het slaat altijd aan op m'n keel.
Ik gebruik nooit deodorant, ik kreeg altijd bultjes en ontstekingen na het scheren van deo, nu ik het (al jaren) niet meer gebruik stink ik minder snel naar zweet dan toen ik het wel gebruikte. Echt waar!!