Arghhh hoe kan ze!!! (Kind 4 jaar gered uit kofferbak)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wachtend, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Telegraaf

Meteen uit de ouderlijke macht zetten!
    Arm kind! Echt dit doe je niet!

2. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik neem wel aan dat ze dit goed gaan onderzoeken en het kindje uit huis plaatsen ! ... tenminste ik mag toch hopen van wel.. hier kan geen enkele goede reden voor zijn.

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Oeps, heb net hetzelfde onderwerp geopend. :)

Maar arm jongetje.... Waarom zou de moeder dat gedaan hebben?

4. wachtend

Er is gewoon geen geldige regel te bekennen waarom dit gebeurt. Ik kan er gewoon echt met mijn hoofd niet bij!
    Van de week wilde zoon niet mee naar binnen (zat in de auto bij ons op de oprit) enging binnen even de spullen neerzetten zodat ik hem later kon ophalen toen zat hij al te huilen laat staan je kind doelbewust in een kofferbak proppen en hem daar gewoon achter laten!

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik las het net op de AD app. Echt walgelijk! Arm kind, word er gewoon naar van.

6. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziekelijk. Zoals gezegd, er is geen legitieme reden om zoiets te doen. Als iemand een keer zijn kind een tik op vingers geeft vind ik dat wat anders, maar je kind opsluiten? Gestoord.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Er staat niet dat ze het heeft gedaan...

Er staat dat hij is opgesloten en de moeder het ontkent...

Eerst maar afwachten hoe het allemaal precies zit.

Als de moeder het heeft gedaan is het natuurlijk afschuwelijk.

8. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Eh waar staat dat die moeder dat gedaan heeft dan??

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Niet... dat staat er niet...

Alleen dat ze het ontkent... nergens dat zij het heeft gedaan..

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    mensen, houd toch eens op meteen mensen veroordelen zonder dat je de waarheid weet.
    zo knap altijd. er staat 1 zin in de krant en moeder is meteen een walgelijk persoon die uit de ouderlijke macht gezet moet worden....;)
    er staat NERGENS dat moeder het kind op heeft gesloten.
    ik heb ook wel eens opgesloten gezeten in de kofferbak van de auto. leuk spelen met vriendjes totdat 1 grappenmaker de kofferbak dicht gooide:D

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ja dit dus. Misschien haalde het kind een grapje uit en ging hij er zelf in liggen zonder dat moeder dit wist....

12. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Nou idd. Vind het nogal wat om de moeder zo af te branden zonder dat het hele verhaal bekend is:(

13. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    Hij zegt zelf dat hij is opgesloten lees ik
    hopelijk snel duidelijkheid

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    "Omstanders hebben in het Friese Balk vanmiddag een jongetje van 4 gered uit de kofferbak van een auto. Zijn moeder had hem daarin opgesloten." "Volgens het jongetje was hij doelbewust opgesloten in de kofferbak van de auto." Bij RTL nieuws..

Vind dat echt wel schandalig, kan mij ook niet voorstellen waarom iemand dit zou doen.. ;)

15. wachtend

Het bericht is aangepast nadat ik het postte. Ik hoop maar dat het baldadigheid was van jongens. Dit stond eerder niet in het bericht.

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dit dus heb zelfs een keer paar uur in een kast opgesloten gezeten die op slot kon omdat mijn nichtje dat zo leuk vond en mij eigenlijk vergeten was :$:$:$ mijn moeder heeft zich rot gezocht ik was in slaap gevallen maar goed

17. mumija

mumija Niet meer actief

In het artikel van RTL nieuws staat bij comments een reactie van ene Maartje die vertelt hoe het waarschijnlijk is gegaan.

Hoe dan ook; een traumatische ervaring voor het arme knulletje!!

18. mumija

mumija Niet meer actief

Als ik zelf die reacties lees wat die moeder naar haar hoofd geslingerd krijgt, krijg ik gewoon tranen in m'n ogen...

Ik weet niet of mijn gevoel juist is maar ik heb het idee dat dit echt een afschuwelijk ongeluk is en niet met opzet door de moeder gedaan is....

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dat ligt ook aan hoe het nieuws gebracht wordt. Het moet allemaal zo snel mogelijk (zonder degelijk onderzoek) met de meest spannende titel! Tja.. (Dan nog mogen mensen wel is wat normaler reageren, maar toch..)

Ik vind dat verhaal van Maartje trouwens ook een vaag verhaal hoor, ach, misschien morgen en anders hoor je er nooit meer wat van. Want dat is het nieuws van tegenwoordig..

20. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar even serieus.... zelfs als het per ongeluk was.... wat doet een kind van 4 20 minuten lang zonder ouderlijk toezicht?
    Of ben ik de enige die 20 minuten zonder volwassene voor een kind van 4 te lang vind?!

Deel Deze Pagina