Wat denk je zelf haha. Een puber zusje die echt alles uit vrat wat niet mocht.. En ik zelf was ook geen katje om beet te pakken haha. En al twee puber kinderen van mijn zusje mee gemaakt..... Als mijn zoon ook zo woord dan ga nu alvast emigreren.
Ik ga hier achterover zitten in de pubertijd met een brede glimlach, met in mijn achterhoofd de brullende stem van mijn kwade moeder die schreeuwde: IK HOOP DAT JE TIEN VAN ZULKE KINDEREN KRIJGT! Waarbij ik dan terug krijste: JA IK HOOP HET OOK JA, VOORDAT JE MIJ ECHT GAAT DOOD VERVELEN! Ik ga echt genieten van die woordenwisselingen! Hahahaha.
Ik hoop het ook voor je..... 1 van de 2 dochters lijkt precies op mij vroeger, zie ik nu al, dus dat gaat feest worden als ze nog wat ouder is.... Ik zie er niet enorm tegenop, maar weet nu al dat we nog een heleboel gaan meemaken!
misschien een schrale troost,die van mij begon te puberen toen ze 11 was,volgende maand wordt ze 15 en ik moet zeggen dat vervelende,b*tcherige gedrag begint al af te vlakken. Alleen de diva in haar komt af en toe nog naar boven(hoezo dit is geen hotel?),ook dit gaat voorbij denk ik dan maar. We hebben regelmatige leuke gesprekken of gaan samen gezellig de stad in.Als ik hoor wat sommige van haar klasgenoten al doen;13 jaar en comazuipen,roken en al ontmaagd dan ben ik maar wat blij met die van mij!