Ariël Colour... Na al die jaren....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juulzon, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    ik vind je buik ook prachtig en mooi gespierd (wow!!).

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Fijn dat het zoo goed gaat, dit is gerechtigheid!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden!

Wat lief en fijn die buikcomplimentjes! Het voelt nog zo apart om te groeien en te weten dat dit komt omdat er een nieuw leven in je buik aan het groeien is.

Gisteren op K(r)oningsdag zijn we naar het centrum gewandeld en wat op de vrijmaakt geslenterd. Niets gekocht, wel een ijsje gegeten (ik een ouderwetse Twister,vriendlief zo een bijzondere Magnum met crème brûlée uit een doosje. Was wel gaar na zo'n 3 uur door de stad slenteren. Wat een drukte!

We konden wel volop kinderwagens kijken. De Stokke,die ik best geinig vind, vond vriendlief uiteindelijk maar niks. Hij vond het maar een raar ding.
    Welke we alletwee erg gaaf vinden,mis de Joolz day (Earth of Limited Edition... Die laatste heeft veel leuke symbolische betekenissen verwerkt in het design). Was heel bijzonder om zo naar 'die op de vrijmarkt zeer irritante kinderwagens' te kijken. We krijgen de kinderwagen van mijn ouders, hebben mijn broers beide ook gehad en we mogen niet naar de prijs kijken van ze, alleen naar de wagen die wij graag zouden willen hebben. Wel heel lief...!

Oh ja, ook hebben we een mooie foto voor Baby gemaakt, zo van 'ik was er bij, Kroningsdag, al was ik toen nog volop in groeiende ontwikkeling'! Want buikje groeit....

Mijn colbertjes voor mijn werk gaan eigenlijk niet meer dicht en had dit weekend wat zwangerschapskleding online gekocht. Een jasje van Noppies, past goed, donkerblauw, een Jegging van Noppies... Zit op zich goed, maar denk dat deze nog mooier gaat zitten als buikje nog verder opbolt. Dus stuur hem nog maar niet retour... Ook een mooi hemdje van Noppies, beetje zandkleur met soort van voile kantrandje. Die zit ook goed.
    Maar, met name met het jasje ben ik blij, want nu kan ik weer representatief voor de dag komen...

Op het werk is het komende maand erg druk. Gelukkig kan ik me redelijk goed concentreren, al merk ik wel een bepaald type rare verstrooidheid. Zo weet ik uitdrukkingen erg leuk door elkaar te halen, waardoor collega's mij erg komisch vinden. En soms vergeet ik rare dingen... Zo moest ik gewoon echt nadenken of Finland nu wel of niet bij de EU hoorde... Best dom van mezelf....en binnen mijn werk gewoon wel heeeeel erg dom....

Morgen inderdaad De Echo... En dan weten we of er een jongetje of meisje in mijn buik groeit... Heel apart, denk dat het dan nog echter wordt... Mijn vriend wil het vermoedelijk nog even stil houden... Dus zal ik het hier ook even stil moeten houden, omdat er mogelijk meelezers zijn...

Zodra we samen hebben besloten dat De Wereld het ook mag weten, deel ik het uiteraard met jullie!

Nu gauw mijn bed in... Veel te laat...
    Liefs!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend!! Duimduimduim!!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Owwww wat spannend!! Geniet nog even van t feit dat jullie niet weten wat t wordt! Dat vond ik zo bijzonder komt
    Namelijk nooooooit meer terug whaaaa zooo leuk!!
    Ik gok n boy!!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Lieve Juul,

heel veel plezoer vandaag bij jullie echo.. geniet ervan:)

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ohhh, spannend!!! veel plezier met jullie echo!:):)

Qua kinderwagens, zo hebben wij ook door de winkel gelopen zaterdag. De Stokke is mooi, maar manlief vind 'm net een golfcaddy als je de bak eraf haalt ;):D. De Joolz vinden we allebei niet mooi, hoewel die wel weer in mooie kleurtjes te krijgen is. Uiteindelijk gaan wij waarschijnlijk dan braaf voor de MaxiCosy, omdat die compleet is, geen losse opzetstukken heeft om de bak te vervangen door de maxicosy (die wij echt alleen maar kwijt raken ;)).

Nadeel ... hij is enkel in een paar basiskleuren beschikbaar.

Maargoed ... veeeeel plezier vandaag. Wij mogen maandag.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Heel veel plezier bij de echo :) Lekker lang kijken naar jullie beeb!

Verstrooid is wel een bekend probleem haha.. alles wat niet met zwanger zijn of het kindje te maken heeft, is totaaaaaal onbelangrijk ;)

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Veeeeeeeeeeeeeel plezier bij de echo vandaag!

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hahaha, ik wilde eerst ook een Stokke, maar van dichtbij vond ik m wel zooooooooo lelijk!
    Heb nu een Mutsy.
    Echt heel erg fijn!

En ik ben benieuwd naar t geslacht van jullie beeb!
    Denk een jongetje!

XXX

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Heel veel plezier Juul!!!! Ik ga ook voor een jongen ;)

Kinderwagens kijken is leuk! Ben benieuwd waar je op uit gaat komen. Ik wilde eerst altijd de quinny buzz, maar we zijn gegaan voor de Transit van Babydump.
    Ook hier lekker genieten van de voorpret!!!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    We weten het, we weten het, we weten het!!!!

Vind het zoooo leuk!

Maar heb beloofd niets te zeggen, dus hou het het nog even spannend!
    Maar het kleintje lag er zo schattig bij, alles zag er goed uit, voetjes mooi recht, dus geen klompvoetjes, nieren en maatje zagen er goed uit, hersenen en hoofdje ook mooi!
    Ze liet nog even een 3D echo zien, ook heel apart. Kleine lag helemaal opgerold.

Het ligt op het puntje van mijn vingertoppen om het op te schrijven, but I promised...

Net al wel 3 geweldige babypakjes besteld, om te bevestigen dat we een ......................... Krijgen!

Straal, straal!

X

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    GEFELICITEERD!!!!!!

wat het ook moge zijn :D:D:D:D Geniet!

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Gaaf Juul!!!!!! Ben zo benieuwd!!!!!!! Genieten meid!!!! :D

Ff voor suzy: afgelopen dinsdag nog een superecho gehad in Lommel... 3D foto van haar kado gekregen ivm koninginnedag. Ik ben dus nog steeds positief...

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, goed nieuws Juul. Ik ben zo nieuwsgierig!! En is dit een ingelaste echo? Meestal toch pas geslachtsbepaling bij 20 weken?

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

helemaaaaal super Juultje..!!!!!

Ben erg benieuwd, en wacht geduldig af tt jullie bekend maken wat het geslacht van jullie oh zo gegunde wondertje is..!!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Cool!!! :) Ik hoop ook op een goede echo.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik weet het ook, ik weet het ook!!!

Het is...........................................................................................................................................................................................................

een mooie lieve kleine BABY!!! :D

Gefeliciteerd Juulz!!!
    Wat heerlijk om je blije bericht te lezen.

Enne, hier helemaal blij met onze Joolz!
    En de adapter voor de maxicosi is geen probleem.
    Gewoon in de maxicosi laten zitten en je kunt ze ook niet kwijt raken ;)
    Je hoeft ze er namelijk niet af te halen om de maxicosi te kunnen gebruiken.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ga lekker genieten en shoppen..

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat gemeen.. haha... maar hoe fijn dat alles goed is!

Deel Deze Pagina