Ariël Colour... Na al die jaren....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juulzon, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    aaa wat leuk een meisje:)gefeliciteerd

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een dochtertje! Geweldig! Nu langzaamaan denken aan de babykamer. Meubeltjes. Inrichting...... Roze it will be :p. En namen bedenken natuurlijk.

Gefeliciteerd!

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Een meisje, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!!

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik wil wel een roze baby tutu voor je maken :)

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Superleuk, een meisje! Geniet ervan! :)

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd met jullie MEISJE!! Wat leuk zeg!

We lopen gelijk op en ook ik heb te horen gekregen dat het een meisje is :) Zo leuk! :D

Geniet ervan meis!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wat leuk.....een meisje!!! En meisjes zijn zoooooooo leuk ;)

Nu lekker shoppen, want met een meisje blijf je kleertjes kopen.......

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    .... Was ik zomaar mijn abonnement op mijn eigen topic kwijt...

Dank voor alle lieve fijne reacties!

Mijn vriend is ook helemaal trots. Laatst zei hij: "stiekem ben ik wel heel blij dat we een dochter krijgen. Ben denk ik meer een meisjesvader, ik hou namelijk helemaal niet van voetbal..."

Inmiddels dringt het wel echt tot me door. Er komt een klein meiske! Terwijl ik echt dat een jongetjes voorgevoel had! Maar, dit meisje lijkt gewoon ontzettend op haar moeder denk ik :). Heel eigenwijs is ze spontaan en onverwacht, met eigen gevoel voor timing gekomen: hoi, hier ben ik, surprise! Een kleine doorzetter die zelfs de wetenschap versteld heeft doen staan! Dat belooft nog wat onverwachte verrassingen de komende jaren ;).

(Ongetwijfeld had een jongetje ons net zo kunnen verbazen, maar vond dit wel een mooie gedachte!).

Heb de dag dat wij het wisten dus gelijk een schattig babypakje met lieve roze bloemetjes gekocht, ter bevestiging van dat het een meiske is in mijn buik!

En nu dromen en denken over namen... Zo heerlijk om te mogen doen! En ook dromen over de kamer...
    We zijn nu eerst nog bezig met ruimte maken op zolder, waar dan de boel van wat nu op de 'babykamer' staat, naar toe kan. Een grotere klus dan verwacht en denk dat we in juli aan de babykamer kunnen beginnen.
    Heb al wel ideetjes. Een matte, hele licht roze muur, een licht grijze muur en de rest wit. Er ligt al wit laminaat. Een zilveren Marokkaanse lamp, die van dat sprookjesachtige licht geeft. Vermoedelijk - heel saai - maar neutrale, ook grijze (antraciet? Donkergrijs?) gevoerde gordijnen en verder veel lichte en zilverkleurige accessoires. De meubeltjes krijgen we van mijn broertje (hebben mijn neefje en nichtje ook ingeslapen) en die zijn Whitewash, beetje stoer en 'grof'. Verdere details volgen nog wel en voorlopig koop ik nog niets. Eerst die zolder klaar :).

Wat ik vreemdgenoeg ook besef sinds de vorige echo, is dat ik plots meer vertrouwen heb gekregen. Alsof die tergende onzekerheid nu veel meer een bijrol speelt dan die nare hoofdrol van de afgelopen periode,met name die eerste weken.
    Alsof het steeds 'echter' wordt.
    Tuurlijk, de onzekerheid poot nog wel eens op hoor. Maar ik heb vertrouwen in dit kleine wondermeisje wat zo haar best heeft gedaan hier nu bij ons te zijn!

Misschien klink ik wat vaag, maar wellicht begrijpen jullie wel wat ik bedoel ;).

Leuk ook andere enthousiaste blije meisjesmama's te lezen hier!

Nu naar bed, is eigenlijk te druk op het werk. Afgelopen weekend ook gewerkt en vanavond weer laat thuis. De maand mei is druk...
    Gelukkig geeft dit wondertje me ook energie,dat scheelt.

Oh ja, ben inmiddels ook ietsje aangekomen. Weeg nu 53kg! Zit normaal rond de 51,5kg... Was de eerste weken afgevallen en woog nu 50,5kg toen en nu dus 53kg. Officieel dus 1,5kg aangekomen...
    En de rest van kilo's volgt vast sneller nu ze weten hoe het moet :).

Welterusten allemaal!

X

PS
    Roze tutu voor baby-meisje? Ik hou me aanbevolen hoor ;). Staat vast heel schattig.... :).

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jaa een baby girl ooo wat leuk en idd ik snap heel je gevoel over dat mooie sterke meisje dat heeft besloten om bij jullie te zijn :)
    Dikke kus

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Wat mooi omschreven weer Juul en stilletjes aan wordt het gewoon echt :) geniet ervan

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Geweldig Juul, wat heerlijk dat je nu zo kunt genieten!
    Onwerkelijk ook he?

En een meisje... oh het is zo leuk om een dochter te hebben hihi! ;)
    Mijn man was ook dolgelukkig toen we een meisje bleken te krijgen, toen gaf hij toe dat hij er stiekem ook op had gehoopt!
    Heerlijk toch, die meisjespapa's! :D

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    De meisjes-brigade :D:D:D

Mijn man is ook helemaal verliefd hoor. Ik heb nu al medelijden met de vriendjes van onze meid later. Die gaan door een zware inspectie ronde vrees ik :D:D

Toen ik vanochtend wakker werd, was het eerst wat ie zei: "Goedemorgen dames".... nou, daar smelt je toch van :):):)

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heerlijk juulomje blijdschaptelezen. Hier zegt manlief altijd echte mannen maken meiden en jawel wij hebben ook zo,n home made wondertje lopen een pittige tante met een eigen willetje , dat blijkt al hoe groot de verbazing was door haar komst ! Geniet ervan . Heb je der al gevoeld?

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    WAUW een meisje....ik krijg gewoon elke keer tranen in mijn ogen als ik een verhaaltje van jou lees....prachtig!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wat een heerlijke berichten Juulz!
    Roze it is!

Grappig, ook Siklief zei gelijk dat hij zich meer een meisjesvader voelt :)

En idd, met meisjes blijf je shoppen!
    Zoveel leuks!

Fijn te horen dat je je steeds zekerder voelt.
    Zo hoort het ook te zijn!

Lekker genieten!
    Elke dag weer wat meer.

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Ja juul, hier dus ook zo'n pittig dametje rond lopen. Ook zij besloot ons te verrassen met haar komst. Mijn man heeft 2 dagen lang,met de grootste glimlach die je je maar kan bedenken, rondgelopen. Hij was zo blij dat het een meisje was. Hij is een echte meisjes papa. Ze windt hem om haar kleine vingertje.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wauw, een meisje! Wat leuk!!! En wat een prachtige echofoto's zeg. Leuk dat jullie ook twee mooie 3D plaatjes mee kregen :)

Wat betreft je kledingvoorkeur snap ik wel dat je dat even wilde meegeven hoor. Schoonmoeders lijken de gave te hebben altijd júist te kopen wat je niet mooi vindt ;)

18. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk een meisje!!
    Leuk ook denk ik, dat het nu wat concreter wordt wat er in je buikje groeit, of niet? Bijkomend voordeel: Je kunt specifieker shoppen. En ja: meisjeskleertjes zijn leuk :D Wat dat betreft wat meer divers dan jongenskleertjes.

Inderdaad, misschien even omschakelen voor jullie een meid, maar straks weet je gewoon niet beter. Dat gaat helemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. Ik denk dat het gewoon een emotionele uitbarsting was na de echo. Natuurlijk denk je terug aan hoe je eigen jeugd is geweest en de band met je eigen moeder. Maar dat hoeft niets te zeggen over de band die jij met je dochter gaat krijgen! En ach, de puberteit... Ik wil de problemen die je toen ervoer niet bagatelliseren (want wat weet ik daar nu van), maar het hoort er natuurlijk ook wel bij; ik denk dat de meeste meiden in de puberteit wel wat problemen of probleempjes hadden met hun moeder. Tja, je moet je toch losmaken, nietwaar?

Leuk dat je jullie nieuws met ons meelees/meeleefmeisjes wilde delen.
    Succes met shoppen ;) en het ideeën opdoen voor de babykamer. Klinkt leuk, grijs met zachtroze vind ik een mooie combi, zilveren details is ook leuk, vind ik. Leef je lekker uit!

Liefs, Kath

19. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor, bij mij werd de onzekerheid ook minder nadat we het geslacht wisten, er zat niet zomaar meer een kindje in mijn buik, nee 'mijn meisje' zat in mijn buik:) maar goed, ondanks dat heb ik altijd angst gehad. Hier vond ik het ook heerlijk dat het een meisje was, en manlief was ook zo blij! Al ben ik ervan overtuigd dat een jongetje ook geweldig is en ach, het is jullie kindje, jongetje, meisje, wat maakt het uit?! Geef maar lekker veel vertrouwen aan jullie roze wondertje die gezien je gewicht lekker aan het groeien is!

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Een meisje, wat leuk!!
    Ik ben ook niet zo van alles roze, maar wanneer ik een blik in haar kledingkast werp, is het toch overduidelijk te zien dat het haar kast is en niet die van haar broer :D.
    Heerlijk om helemaal los te kunnen gaan met kleertjes, speldjes (over een tijdje :)) en frutseltjes!!

Deel Deze Pagina