Ariël Colour... Na al die jaren....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juulzon, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Super Juul!
    Wat ontzettend fijn!

Over het heldere, harde hartje dat je het gehoord...
    Als je er een ruis doorheen hoort, hoor je hem via een ader.
    Hoor je hem zo helder, dan heb je echt specifiek het hartje te pakken gehad.
    Mijn vk heeft dat tijdens mijn zwangerschap uitgelegd en me ook het verschil laten horen.
    Er is ook een naam voor als je hem via een ader hoort, ik weet er het fijne alleen niet meer van en ben die naam kwijt... :)
    Maar wilde je wat dat betreft toch ook nog even extra gerust stellen!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Yes! Grote kans dat de placenta met 34 weken helemaal weg is dan! Fijn dat alles goed is.

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Jeeeee!!! Wat een fijn nieuws, Juul! Jullie wondertje helemaal goed gekeurd. Geniet ervan!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ooooohhhh wat een super nieuws allemaal!
    Ik had ook de placenta aan de voorkant. Over de 20 weken begon ik het pas een beetje te voelen. En inderdaad, je voelt een stuk minder dan ik van anderen altijd begreep. Vond dit wel heel jammer. Maar gelukkig heb ik wel wat gevoeld hoor. Héél soms zag ik ook m'n buik bewegen, zelfs een keer kunnen filmen. Dus je gaat het echt ook wel voelen hoor!
    Fijn dat je weer in bad mag en mag vliegen. Ook voor jullie vakantie.

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn Juulz, dat jullie zulk mooi nieuws mochten krijgen. En je hebt vandaag vast gewonnen van de zon! Geniet ervan meis!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Heerlijk dat jullie zulk goed nieuws over jullie meisje hebben gehad!! Genieten!!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heerlijk dat jullie goede 20 weken echo hebben gehad, fijn!!!

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    fijn verhaaltje voor t slapen gaan vol goed nieuws!
    truste zzzzzz....

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Yesss goed nieuws! Bij mijn placenta ook aan de voorkant maar voel de beeb wel hoor. Zal je vanaf nu steeds meer en duidelijker gaan voelen. Genieten en stralen jij :)

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Fantastisch Juul :)

11. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Super nieuws Juul. Proficiat! Bij ons op de pretecho in de week ook te zien dat de placenta voor ligt. Die vrouw zei tegen mij, het zal wel iets langer duren voor je hem gaat voelen. Vind dit ook wel spijtig maar ik denk als ze groter worden dat we ze wel gaan voelen hoor ;) geniet ervan

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wow! Kippenvel.... Wat verschrikkelijk mooi dat het jullie na al die (zware) trajecten in de mmm nu toch gegund is.... Een wondertje helemaal van jullie zelf! Gefeliciteerd, hopelijk kan je nu intens genieten van je zwangerschap en straks nog meer van jullie wondertje!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat fijn!

Had bij Eef ook de placenta helemaal voor maar begon haar na 21 wk goed te voelen hoor! En bij Fien hetzelfde en die trapte al flink met 13 wk!

heerlijk!!!

14. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk nieuws Juul!! Lekker genieten nu!
    En beebje voelen gaat zeker wel gebeuren, hoor. Als ze wat groter zijn trappen zó door die extra barrière om jet te laten weten dat ze er zijn :D

15. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Goed nieuws, Juul! Ik had ook de placenta van voren en voelde lilly pas echt rond de 20 weken. Daarna gewoon elke dag, maar wat ik begreep van andere wel minder heftig. Ze heeft me ook nooit snacht wakker gehouden bv. Dus das weer een voordeel.
    Komt goed je gaat haar echt wel voelen.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Goed nieuws juultje helemaal goed gekeurd :)

Hier had ik ook placenta voor maar toch echt gekneusde ribben gehad haha

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Wauw wat een verhaal en wat gun ik jullie deze zwangerschap. Ik zal voor jullie bidden. Gefeliciteerd

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Linda, dankjewel. En van harte met de zwangerschap van je tweeling! Dubbel zo spannend!

Babyhope, dankjewel! Zit me te bedenken hoe lang jij (net als andere meiden hier...) me al volgt. Kan me je lieve reacties van toen met de bbz in Thailand nog goed herinneren. Hoe gaat het met jou? Nog een nieuwe poging in de planning?

Danser4fun, ook wij volgen elkaar al een tijdje! Met jouw kleine meid alles goed? En hoe staan jullie tegenover een tweede proberen?

Stitch, dankjewel!

En Kath en Moontje en andere voorliggende placenta-meiden, wat hoop ik dat jullie gelijk hebben! Ben heel benieuwd wanneer ik de eerste officiële trap ga voelen :). Ben erg benieuwd!

In mijn album weer een paar fotootjes geüpload. Het lijkt weinig verschil op de foto tov 17 weken, maar voor mijn gevoel is er wel degelijk verschil :)!

X

19. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fijn dat de echo goed was. Wat een heerlijk gevoel!

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, Doortje, dankjewel voor die toelichting! Stelt inderdaad gerust en het verklaart het geluid ook! Top dat je dit gedeeld hebt. Kan ik weer rustig de Angelsound pakken als ik er behoeft aan heb!

Frannie, lief dat je hier nog steeds meeleest, terwijl jullie zelf nog steeds met de zorgen voor kleine Luna zitten. Lees en leef nog steeds met je mee...

Zeehondje, jij ook al een placenta aan de voorkant en Tat ook al...

Stiertje, dankjewel! Hoop zo dat met 28 weken de cysten bij jullie meiske geslonken zijn. Gelukkig functioneer het andere niertje goed. Hoe voel jij je verder?

Jessie, lees dat jij geluk hebt en de eerste ronde met Ov.inductie alweer zwanger bent! Wat fijn! Van harte!

Sophie en Leonie, lief dat jullie nog steeds meelezen hier. Leo, je geluksavator heeft vast geholpen :).

Bdotsie, mooie echo van jullie zoontje trouwens! Leuk!

Mocht ik nog iemand vergeten zijn, zwaai en knuffel :)

Deel Deze Pagina