Hartelijk gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat jullie na zo'n lange tijd een kleintje verwachten! Liefs Vief
Yes,yes,yes!!!!!! HET grote Ariel Colour topic! Na vele jaren van meeleven, meelezen, denken aan, bidden voor, is t eindelijk zo ver! Ik ben in ieder geval weer van de partij hier, maar deze keer sluiten we t topic af met een lief klein blond jongetje met krulletjes, xxx
Jeeej het vervolg!! Ik krijg gewoon weer n traan van je verhaal Zoveel herkenning en je omschrijft het zo goed Voor je het weet ben je net zover als ik.. Oleee 13 weken en 2 dagen!
Lieve Juul, Wat heb je het weer mooi geschreven.. En wat heb ik er mede naar uitgekeken om ooit hier een topic van jou te mogen volgen.. het is jullie zo gegunt meid..!!! Liefs maybe
Wow wat een verhaal, en wat een geweldig wonder dat je nu spontaan zwanger bent! Dit kindje is meant to be, en is jullie van harte gegund! Zo gewenst! Geniet van je zwangerschap en ik blijf je ook volgen hier
Wow! Zo gegund!! Heel veel geluk gezondheid en plezier met deze zwangerschap. Van dit soort berichten kan ik zo blij worden!
Wat een -niet in woorden uit te drukken- bijzonder wereldwonder dat jij nu hier een nieuw topic hebt mogen openen...
Wauw eindelijk is het zover, jullie verdiende plekje in het zwangere hoekje. Met tranen in mijn ogen lees ik je openingspost, geen tranen van verdriet maar van pure blijdschap. Dit is jullie zo gegunt jullie prachtige home made wondertje jullie goud klompje jullie allergrootste wens komt nu eindelijk in vervulling. Lieve juul ik blijf je volgen, van buik groei naar eerste wee, van ontsluiting naar het eerste huiltje, je eerste slapeloze nacht, eerste tandjes, stapjes, woordjes en eerste dagje uit. Geniet ervan schat jullie verdienen het dubbel en dik. Xxxxxx