Hee Juul! Och, die warmte ... breek me de bek niet open. Stalpoten had . Ben ook zo blij dat het weer wat normalere temperaturen zijn. Spannend, je 3D. Wij hebben gisteren de 3D afgerond (fotootje in mijn topic), wat een wondertje. Zo bijzonder. Je gaat er zeker van genieten!!! Het is zeker iets intiems. Soms is het zo onwerkelijk, dat gevoel van binnen, als je haar van buitenaf al kan zien (omdat ze vreselijk actief is en rondjes aan het zwemmen is, lijkt het wel) - en uiteraard als papa wil voelen, subiet stopt Het is iets wonderbaarlijks. Knuffel voor je vriendin ... Liefs Strijkkraal
Ik ben blij dat het goed met je gaat en met je kleine meid. Geen stress om kinderkamers en toebehoren die nog niet af zijn. Onthou dat een baby vooral een warm plekje, mama's borsten en de nabijheid van de ouders nodig heeft. Al het andere spul is bijzaak en kan ook nog gekocht worden als de baby er al is
Wat ben je al ver, wat gaat het snel. Fijn dat je hebt genoten van je vakantie en zon en meisjelief dat zich steeds beter laat voelen Heerlijk al dat leven in je buik! Vind het zo bijzonder En die uitzet.. desnoods doe je 2 uurtjes online shoppen en morgen heb je alles in huis Het is niet zo belangrijk.. als je nu maar goed voor haar zorgt in je buik en haar straks veel knuffelt.. daar gaat het toch om
Juul, wat heerlijk dat je zo van je vakantie genoten hebt! Nu nog even volop genieten van het kleine meisje in je buik, zo speciaal! En wat Sophy zegt: online kan je al veel shoppen! Nog leuk ook Geniet nog even meid!
Juul wat fijn dat het zo goed gaat! Maar ik ga toch advocaat van de duivel spelen.... Ik herken zoveel van jou! Van alles doen hard werken etc en ben bevallen met 36 weken dus probeer niet alles uit te stellen tot je verlof die had ik immers bijna niet doordat ik al beviel... Verder ben ik nog steeds heeeeeeel blij voor jullie jeeeeej
Hier ook een meelezer, fijn om te lezen dat het zo goed gaat en wat gaat de tijd snel zeg. Heel veel plezier bij de pretecho morgen !
Leuke update!! En idd zoals hierboven iemand al zei: plan niet alles is je verlof! Verlof is om te genieten..... FF een dagje alles regelen, en hoppa genieten met die dikke pootjes van je! Ben trouwens heel erg benieuwd naar de naam! Veel plezier met de echo, geniet er van!!!! Ik herkende Beer er echt in!
Juulzon .... kom nooit meer op ZP, is niet meer van toepassing voor mij. Maar ik denk nog wel eens aan verschillende meiden, hoe het ze vergaat. En dus ook aan jou. Ik heb alleen het verhaal op pag.1 gelezen en jouw banner gezien. Wat ontzettend bijzonder zeg. Echt een WONDER! Wat zullen jullie dolgelukkig zijn zeg!!! Ik wens je nog goede, mooie en gezonde laatste maanden van je zwangerschap toe. En natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd .... echt kippenvel. Heel veel geluk en liefde toegewenst. X I S
Komt morgen weer wat foto's plaatsen! En uitgebreid updaten! Maar het was een heerlijke dag, en zo mooi om onze kleine weer te zien. En de plannen tot nu toe voor mijn verlof zijn vooral veel leuke dingen. Weer vriendinnetjes opzoeken, kraamzorg intake, wel wat verschuiven in huis ja... Maar daarvoor komt mijn paps veel helpen, verder ga ik voor een oude vriendin 'model' staan als buikmodel voor Bellyart (buikbeschildering). Nog op kraamvisite, babykleertjes die ik heb gekregen en nog in een aantal dozen zit uitzoeken (mijn mams heeft ze al gewassen!). Ds veel leuke dingen. En ja, de babykamer natuurlijk! Misschien gaan we hem nog verven (uiteraard waterbasis), misschien laten we hem zoals ie is... Dit weekend dus weer een ouderwets lange update Fijn weekend allemaal, x
Hey lieve Juul, oei wat ga jij hard meis! En wat heb je nog een hoop plannen voor de komende weken, mooi om te lezen ik ben zo benieuwd hoe je het straks allemaal ervaart, eindelijk die grote droom, die grote wens in vervulling. Hier gaat alles goed, ons kleine meisje is een dreumes geworden, 1 jaar! En wat blijf ik het een wonder vinden, ik geniet echt vol van ons lieve Lieve! Voor nu nog even genieten van het getrappel in je buik al snap ik dat dat niet altijd makkelijk is wanneer je zo'n lange weg hebt bewandeld, dan wil je kindje voelen, horen en zien dus dan maar gewoon je eigen momentjes pakken X
Hey lieve Juul, wat ga je hard ineens zeg! Nog maar eventjes en dan kunnen jullie eindelijk jullie mooie langverwachte wondertje vasthouden. Mijn moppie kwam met 33wk4dgn maar jouw meisje moet nog wel langer blijven zitten hoor. Hoop dat alles goed met je gaat. Denk vaak aan je. Rustig aan en suc6 met de laatste loodjes en dingen klaarmaken. Komt allemaal vast goed. Dikke knuffels van ons hier