Heb ook een abbotje der opstaan Geweldig nieuws Juul, heb ook met veel emotie jou openingstekst gelezen en nog eens super hard gefeliciteerd voor jullie beide. Blijf je volgen
@Juulzon al zit je nu niet meer in de MMM hoek, ik wil je nog wel volgen en ik weet zeker dat je in die hoek ook nog net zo welkom bent.. Jij bent een voorbeeld waar wij in de MMM blij van worden!
Ook meelezend in je nieuwe topic! Lieve Juulzon, wat heerlijk dat je nu hier bent aanbeland! Hopelijk straks een verhuizing naar de "onbezorgde bevallingsverhalen" ! Liefs
*huil* na al die jaren, na al die strijd,verdriet en tranen, nu weer tranen. Maar nu tranen van geluk en soms van onzekerheid. Juul, je bent swang!!! Er groeit een waar wonder in je buik. Jullie zo verdiende wonder. Geniet voor zo ver dat kan en gooi hier alle vragen,opmerkingen etc maar neer. Gefeliciteerd lieve Juul.
van harte gefeliciteerd!!! en wat onwijs super dat jullie relatie het allemaal heeft overwonnen. ik ben met mijn ex 6 jaar bezig geweest om een kindje te mogen krijgen. ook de hele medische molen gehad en vele behandelingen. helaas na 4 miskramen en vele scheuren in de relatie besloten uit elkaar te gaan. (zijn nu goede vrienden) kreeg een nieuwe partner en daar was het, wonder boven wonder, eigelijk een beetje te snel raak! hoe mooi is dat haha.. in de maand dat wij een jaar samen zijn, zal onze liefde bekroond worden met een klein wondertje.. meid geniet ervan!!!
Wat een mooi verhaal, ik word er echt door geraakt. Wat een wonder, wat een geluk! Hopelijk blijft je zwangerschap zonder zorgen, heb je een mooie bevalling en mag je vanaf het najaar genieten van een prachtig kindje, samen met je partner, een heel leven lang...
Lieve Juul, traan over mijn gezicht dat je een topic hier hebt mogen openen. En over mijn andere wang loopt ook een traan vanwege de mooie maar o zo vol lading van de titel. Inderdaad eindelijk Ariël colour. Ik blijf je hier ook volgen lieve Juul!
Wauw... dit bevestigd het nog maar weer: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!! =) gefeliciteerd!
Wat een belangrijke stap, Juul! Ja ja ja...gelof het nou maar, je bent ZWANGER!!! Schrijt dit nu heerlijk van je af