Hey juultje Die bil spier had ik ook last van ja. Ischias. Sex bijna elke dag haha de nacht voor inleiding zelfs nog was toen 41.6 dagen en 3 uur later begonnen de weeën al haha 72 uur na inleiding was ze er. Het schiet nu op he morgen 39 weekjes heerlijk om die banner onder je naam te zienb
Wat spannend, alweer bijna 39 weken zwanger!! Fijn dat het zo goed met je gaat. Alvast succes voor als het zover is.
Jeetje zeg, ik heb bijna nooit kippenvel van top tot teen maar toen ik jou verhaal las had ik dat wel. Schitterend geschreven en wat is zwanger worden en blijven toch bijzonder!!!! Heel veel succes met de bevalling en GENIET daarna van jullie zo welkome wonder!!!!
ik wou je ook nog even proficiat wensen, beetje laat want je staat bijna op bevallen... maar ach beter laat dan nooit toch
Geniet van de laatste dagen zwanger en de trappelende voetjes van je meisje en ik hoop dat je een mooie bevalling zult hebben! Zo bijzonder.. je bent bijna mama
Ik lees en leef al jaaaaren met je mee, en blijf het zon bijzonder verhaal vinden! Nog even en jullie hebben een prachtig meisje in je armen. Geniet van de tijd dat ze nog in je buik zit, dat is zo bijzonder en ik mis het nog wel eens Ik blijf jou en je wereldwondertje volgen!!
Ik heb je hele verhaal gelezen in de laatste week van mijn zwangerschap. Wat heb jij/jullie veel meegemaakt zeg. Ongelofelijk. En wat een wonder dat je nu bijna jullie baby bij jullie hebben. Hopelijk kun je genieten van de laatste loodjes en straks van jullie mooie baby!!
Ohhh Juulzon, wauw!! Een jaar geleden was de hoop, het vertrouwen nihil... maar nu.. bijna wordt jullie wondermeisje geboren.. Geniet nog even van je dochter in buik! En alvast een super bevalling gewenst! Liefs een trouwe meelezer
Juultje, 39 weken vandaag!!! Oh, het wordt nu wel heulll spannend hoor haha! Succes alvast voor de bevalling!
Ik heb hier ook onregelmatig meegelezen. Een bijzonder verhaal. Succes met de bevalling en alvast heel veel liefdevolle speciale momenten met jullie kindje toegewenst.
Lieve Juul, Ook ik ben een trouwe onzichtbare meelever en -lezer gebleven. En ik heb mee gezenuwd en vooral ook meegenoten van je ontwikkelende zwangerschap, echo-foto's en groeiende buik en de manier waarop je je ervaringen verwoordt. Ik voel(de) me vaak verbonden met je (verhaal) op een afstand .. En ook ik voel de spanning toenemen nu je zooooo dichtbij bent, bij het omarmen van jullie dochtertje, maar dan zonder je buikvel ertussen . Het lezen ging ook vaak gepaard met iets van verdrietigheid voelbaar, om het moeten loslaten van onze eigen kinderwens, maar nooit, echt geen 'afgunst' of een nare jaloezie naar jouw zwangerschap gevoeld. Vooral een hoge gun-factor, zoals dat tegenwoordig heet . Ook ik wens je hele fijne mooie dagen toe zo vlak voor je bevalling. Je bent er klaar voor! Door mijn hoofd ging ook nog een naam (misschien is die al langs geweest, dat weet ik niet zeker), zonder de achternaam van je lief te weten, dus ik weet niet of het past; Feline Ik denk nog even verder. Liefje wil nog graag even samen televeeën Ik blijf je volgen, Liefs van Duim
Ik lees ook nog altijd trouw mee... spannend deze onwerkelijke dagen zo vlak voor je bevalling.... dagelijks even spieken of Juul al is bevallen!! Als ze er straks is kan je je bijna niet meer voorstellen hoe het was zonder haar! Dus geniet nog even van deze "twilight zone" , je to do lijstjes en de voldoening als je weer wat kunt wegstrepen, het fantaseren over dé naam... Ik vind Feline ook erg mooi, of: Floor, Femke, Lieke, Roos, Fiene, Eva............SUCCES!!!!!
Hoi juul, hoop dat je volop geniet van het getrappel in je buik. Straks jullie kleine meid in je armen wat een groot wonder. Hoop dat de bevalling voorspoedig gaat. Het is jullie zo gegund. Ben benieuwd wanneer t zover is. Dus ik kom regelmatig even checken hoor! Xxx
Geweldig,heel mijn bericht weg pff. Duimelot ik herken je verhaal wel. Alleen heb ik nog geen ICSI of IVF gehad dus tel niet echt mee. Ik was dezelfde tijd uitgerekend als Juul en Strijkkraal. Ben alleen maar blij dat het tenminste iemand is gelukt om zwanger te worden na lang ploeteren dus het is Juul zeker gegund hoor Juul! Namen Feline is leuk en Febe en Fee en Aurora en Sophie.
Als er een 'vind-ik-leuk-knop' hier op de site had gezeten, had ik al jullie berichten even 'geliked'! Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor controle, maar moet bekennen dat het niet veel voorstelde... Ze vroegen hoe ik me voelde, dus ik vertelde van die zenuwpijn in mijn linkerheup/bil en dat ik soms ook een tintelende kleine teen heb, maar daar kon de verloskundige niet mee. Ze adviseerde me eventueel met de fysio te bellen... Tja. Nu heb ik zelf hele goede hoop dat het strx na de bevalling wel weer wegtrekt... Ze gaf in elk geval aan dat het niets met de baby te maken had (dat vermoedde ik ook wel....leek me vrij logisch... ). Vervolgens ging ze even hartje luisteren (mooi 140/150 per minuut en ze bewoon even) en mijn buik voelen. Ze ligt (nog steeds) diep ingedaald. Ze zei dat ik over 10 dagen terug kon komen, als ik nog niet bevallen was. Nou.. Heb toen aangegeven dat als ik nog niet bevallen ben op 15 oktober, ik gewoon dan terug wil komen. Niet heel veel dagen later... Nu mag ik - als ze besloten heeft dat het niet binnen 6 dagen haar verjaardag is - 16 oktober terug komen. Heb vriendlief net even gezegd dat ie dan wel mee moet komen . Vond-ie geen probleem... De pijn in mijn heup/bil/been lijkt overigens sinds vandaag wel iets minder, maar ik klop het af... Dank allemaal voor de naamsuggesties, zitten erg leuke namen bij, die idd (al) op onze (langer wordende) shortlist staan . Denk echt dat ons meisje dag 1 nog even geen naam gaat hebben... Het ligt aan mij: ik kan niet kiezen. Heb nog het gevoel dat het Die Ene Naam is. Iedereen vindt het erg raar, maar ik kan het niet helpen! Suggesties doen mag! Namen met betekenis vind ik wel mooi, en beginletters bij voorkeur niet een Z,X,Y,Q,G,H,O,R,U... Gezien de zeer korte achternaam van mijn vriend, gaat de voorkeur uit naar 3 lettergrepen, maar twee kan... Dubbele namen vind ik leuk, maar vriendlief niet geweldig... (Geen streepjes) en dan ook liever niet beginnend met Anne... Terwijl ik dat trouwens wel weer leuk zou vinden... Dus, suggesties, kom nog maar even op ... Hou jullie op de hoogte lieve meeleesvriendinnetjes! X
Ik zal ook nog even een paar namen opnoemen. Fijn dat je wat aanwijzingen geeft. Mijn echte naam vind ik ook mooi (komt bijna niet voor, dus die pb ik je wel even). Ik werd vroeger soms wel gepest ermee, maar nu alleen maar complimentjes). Het is 2 lettergrepen en begint wel met een R, dus waarschijnlijk valt hij af. Okee, dus niet beginnend met Z,X,Y,Q,G,H,O,R,U: Annelinde (geen streepje ), Annelot(ta), Annejet, Aimee, Aimelien, Alaine (= dierbaar kind), Amadou, Amarinde, Annelou, Annemijn, Carlotta Elinore, Elinora, Bij Feline kwam ik nog een betekenis tegen (toepasselijk maar een beetje Christelijk ook ): De Heer geneest, of vruchtbaar, gelukkig, geluk brengende. En verder (sommige met betekenis erbij) ... Elisa, Elize, Fiene(ke, was al genoemd), Fenna (moedige beschermer), Fannah, Febe (helder, lichtend), Felise (Latijns voor gezegend, voortvarend), Florance (bloeiend, voortvarend), Florijne, Liselot(te), Lisalot, Liselore, Lizelot, Tjonge, wat zijn er een hoop, zit op de babynamen-site te kijken, wat je waarschijnlijk zelf ook al lang hebt gedaan . Nu even ontbijten en straks verder met het alfabet. Liefs, Duim