Lieve lieve forumvriendinnetjes! Terwijl ik dit tik.... Ligt ze te slapen, op een groot voedingskussen tegen me aan! Ze is geboren en gezond, ze is de liefste en de mooiste, ze is een wonder en.... Nog steeds naamloos! Ze heeft er gelukkig rekening meegeholpen, want doordat ze officieel op zaterdag 12 oktober - om precies te zijn om 00.31 - is geboren, hebben we officieel nog tot en met woensdag om aangifte te doen! Nu is vriendlief hier eigenlijk geen voorstander van, maar het is niet anders . Vermoed dat we De Naam morgen wel weten, er zijn nog twee opties over... De een is lief en veel voorkomend, met mooie klank, de andere niet veel voorkomend en wat stoerder, doch lieflijk en ietwat 'creatief' volgens vriendlief.... De eerste heeft wel een mooie betekenis en de tweede is vriendliefs voorkeur, al maakt het hem niet zoveel uit. E ik kan niet kiezen! Het verhaal van hoe het gegaan is, ook dat kom ik nog opschrijven, maar het is onverwacht en snel gegaan. Ga het misschien zo, eindelijk opschrijven, want de afgelopen waren vrij vol.. Vooral vol van genieten en ongeloof dat we papa en mama zijn van het mooiste kleine meisje van de wereld. Ze is net een elfje! Tot gauw en wat hoop ik met heel mijn hart dat dit wonder al die lieve wachtenden nog mag overkomen... Liefs en tot snel! X
Jaaaaaaaaaaaa gefeliciteeerd!!!!!!! Tranen en kippenvel!!!! Genieten juul! En je verhaal komt wel!!! Xxxxxxx
Jaaaa ooo tranen rollen over mijn wangen.. Lief lief lief juultje en juultmannetje.. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eigen home made wondertje. Ik ben heel heel benieuwd naar je bevallingsverhaal en joe jullie jij hebben/hebt ervaren. En ook heel benieuwd naar miracles naam Dikke dikke knuffel en xxxxx babyhope
Jaaaa WAUW !! Hier ook tranen met tuiten! Gefeliciteerd , geniet van jullie wondertje ! Laat je verwennen en rust goed uit! Liefs
Oh jaa juultje, Ze is er, ik wist het wel!!! Eerst even feliciteren en dan je verhaal lezen! G e F e L i C i T e E r D ! ! !
Jeetje Juuletje, ze is er .... Het bruist van binnen en tegelijk ben ik er stil van ... Wat fijn en heerlijk en ze is gezond en ligt lekker tegen je aan, zonder naam ... Ik vind het wel mooi en het gaat zoals het moet gaan en de keuze komt vanzelf, vertrouw daar maar op. Ik vind het ook moedig dat je trouw blijft aan het nog niet weten. Jeetje zeg ... En, ze is lief en ze zal ook stoer zijn en stevig en bijzonder en ook een gewoon mens, dus haar naam gaat haar als gegoten zitten, wat het ook wordt! En je kan ook nog altijd 10 bijnamen verzinnen, ik heb er ook een stuk of wat Wat ben ik blij voor jullie lieverds! Geniet en kom bij en ik lees binnenkort vast hoe het allemaal gegaan is. Als ik het goed begrijp ben je dus vrijdagmiddag begonnen met weeën? Of is ze van zaterdag op zondag geboren? Heel veel geluk en ik kom gauw weer snuffelen hier! xxx voor jullie alledrie, Duim
Ik was een s tille meelezer, Maar nu moet ik toch echt reageren GEFELICITEERD!! Geniet, geniet, geniet meis!
Hier ook een stille meelezer, zo bizar dat ik tranen in m'n ogen heb om vanwege het wonder van iemand die ik niet ken. Gefeliciteerd en geniet!!
Oooooh, ze is er! Juul, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve meisje. Zo lang op haar gewacht en nu ligt ze naast je. Hoef je niet meer van haar te dromen, maar kun je haar zien, ruiken, aanraken en vooral liefhebben. Lieve Juul, wauw.... Je bent mama!
Gewoon geweldig gefeliciteerd met jullie langverwachte wondertje! Ik weet wat het is om eindelijk tranen van geluk te mogen huilen i pl v tranen v verdriet, onmacht en frustratie. Geniet er van! Dikke dikke proficiat nogmaals!
Lief klein elfje, welkom op de wereld!!! Weg MMM angst, weg MMMzorgen Een nieuw leven, dat begon die ene morgen Geen onrust, geen vragen en geen pijn Vanaf nu is er in jullie leven altijd zonneschijn Jullie elfje is dan eindelijk gekomen na jarenlang van hopen, bidden, schrijven en dromen Geniet van dit pure nieuwe leven, Want jullie zijn nu een gezin voor de rest van je leven! Mama en papa Juul, tranen rollen over mijn wangen van dit geweldige nieuws! Geniet van jullie Elfje, jullie hebben het ZO verdiend! Dikke kus van Brabbel en Beer!