De wereld is net weer een stukje mooier geworden..... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje!
Aaah, Juul is mama, wow, ik loop er de hele dag aan te denken! Ben zo blij voor jullie! En uiteraard heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de naam!
Jaaaa eindelijk, daar is ze!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en jullie nu heerlijk kunnen genieten van jullie geweldige wonder! Gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor jullie, het is jullie zo gegund! Dikke knuffel!
Wauuw daar is ze dan eindelijk!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet van elkaar.... ♡♡♡
Gefeliciteerd met je babygirl!!! Hopelijk viel de bevalling mee en gaat het goed met jullie. Geniet van ieder moment!
Welkom Juulbaby!!!! Lieve lieve lieve Juul, daar is ze dan, jullie droom, jullie wens. Wens jullie al het geluk van de wereld. Liefs!
Jaaaaaaah, ze is er! Gezond en wel! Van harye gefeliciteerd allebei! En lieve kleine meid die ondertussen een naam heeft, welkom op wereld! Liefs, Kweenie
Lieve juul en juulman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Vind elfje ook een mooie naam hoor! Geniet met volle teugen van jullie wonder! Xxx
Vandaag zal Juulpapa toch echt naar het gemeentehuis moeten om jullie elfje haar naam te geven. Erg benieuwd naar de uiteindelijke keuze.. Ik hou jouw topic vandaag in de gaten.
Vandaag is de grote dag... Jullie elfje heeft haar definitieve naam gekregen. Ben erg benieuwd... Ben je lekker aan het genieten van jullie wondermeisje? Wat een heerlijk gevoel hè?