Hier ook kippenvel!!! Zoveel tranen van verdriet en teleurstelling gehad, angst en pijn...nu tranen van geluk!! GEFELCIITEERD met jullie wondertje!!! Laat je lekker verwennen na je top prestatie!!
Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie kleine wonder. Ik hoop met jou mee dat iedereen die deze wens met zich meedraagt dit mag meemaken. Want wat is het een overweldigend gevoel.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jullie meisje is er!!! Wat fantastisch, wat een wonder, wat mooi, wat lief, wat goed, wat fijn, wat bijzonder!!! Ontzettend bizar van harte gefeliciteerd, GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET, tranen ook hier....heeeeeeeeeeeeerlijk!!!
Ha juul en juulman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lang verwachte wondermeisje. Geniet van elkaar!!
hier nog een nieuwsgierige je laat de wereld wel in spanning hoe "Elfje" straks (nu al?) echt door het leven gaat !
... Het is nog maar de vraag of je het wel wereldkundig wil maken via ZP .. Neem alle tijd hoor lieve Juul, We zijn wel poepienieuwsgierig, maar kan me voorstellen dat alles zo overweldigend is in deze eerste week .. In ieder geval veel knuffeltjes voor Elfje zelfje. Geduld is een schone zaak (ik geef wel toe dat ik vandaag tijdens werk ook 3 x ingelogd heb ) Liefs en geniet en rust uit boven al. xx Duim
Precies wat Duimelot zegt, rust maar lekker uit en ga vooral lekker genieten. Mama worden is een overweldigende maar ook fantastische ervaring. Ik weet nog wel dat ik de eerste weken heel erg genoot van mijn zoontje maar het wel heel moeilijk vond om zo weinig slaap te krijgen. Dat heeft best wel even geduurt voordat wij daar een ritme in hadden gevonden. Dus slaap maar lekker op alle momentjes dat het kan. Wij wachten wel tot jij er aan toe bent om weer op ZP te verschijnen en de naam van je dochter wel-of-niet te melden.
Doe ik je een paar dagen geleden nog een app hoe het gaat ne of beeb er al is, en jawel, daar is ze dan! Van harte meis!!!
Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtmeisje! En oh wat ben ik ook benieuwd naar de naam. Maar doe rustig aan, geniet van alle nieuwe dingen, gevoelens en geluiden om je heen.