Lieve Juul, hoe bijzonder, je eigen topic in het zwangerschap-gedeelte . Geniet van dit lieve kleine wondertje in je buik!
Tranen springen in mijn ogen, wat is het jullie enorm gegunt!!! Heel veel geluk de rest van je zwangerschap!!
Ik ken je niet en ik kende je verhaal niet, maar kwam zo plots bij dit topic terecht. Wauw, ik werd er wat emotioneel van. Het is je gegund meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik heb af en toe meegelezen in je vorige topic. Vind het geweldig dat jullie nu een 'home-made' wondertje verwachten. Heel veel geluk met de rest van je zwangerschap. Ik ga het zeker volgen!
Wauw wat een verhaal ik vond ruim 3 jaar al zolang!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! met jullie wonder!!! super nu lekker het 2de trimester in!! jeyyyyy
Ik lig tranen weg te vegen, terwijl ik je verhaal lees (lig met mijn dikke buik even op bed bij te komen). Ik schaam me diep, dat ik zo ongeduldig uitkijk naar mijn bevalling, die elk moment kan beginnen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een ongelooflijke weg hebben jullie moeten gaan voor dit prachtige wonder. Zoveel respect!
Wat super super fijn dat je nu eindelijk aan de andere kant van dit forum mag meeschrijven! Heel leuk om je te blijven volgen meid!
Hey, ariël color zag ik staan... Dat herkende ik Zei het in het andere topic ook al maar wil je ook hier nog eens van harte feliciteren! Hoe bijzonder is het toch om spontaan zwanger te raken!! Wauw!! Leuk dat we even ver zijn! Al is het bij mij via ICSI
Hoera!!!!!! Hier ben je dan, in een zwanger topic en dan nog die van jezelf. Ik heb vandaag ook een grote stap gezet, ik laat mij steriliseren, wij hebben 2 prachtige kindjes via de MMM die 6 jaar duurde, ik ben nu 40 jaar en we hebben alles wat we ons maar kunnen wensen. Ik ben klaar met de kinderwens en laat me nu helpen.
Jeetje wat een verhaal! GEFELICITEERD!! Kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent! Hoop dat jullie wel ook lekker kunnen genieten van dit mega wonder wat in je groeit!! Echt prachtig!!
Van harte GEFELICITEERD! Prachtig dat je zwanger bent, geniet ervan en ik wens je een voorspoedig zwangerschap toe!
Jehh! Wat ben ik toch blij voor je! Ik blijf je natuurlijk volgen. Ik as vrijdag uitgangs echo voor cryo tp. We hebben toch maar de knoop doorgehakt. We hadden deze over van onze eerste ivf poging dec. 2010. Ik hou je wel op de hoogte. En heel ( heel) misschien zijn we straks samen zwanger.
Ook ik blijf je natuurlijk volgen! Fijn dat je hier nu een topic aan hebt kunnen maken, wie had dat gedacht.......fantastisch!