Ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat je gewoon leuk druk bent met het nieuwe leven wat jullie nu leiden!
Als ik het goed heb zit jullie eerste maand als papa en mama er nu op Jullie genieten vast enorm van jullie elfje.
Wat is het lekker rustig hier, kom iedere keer kijken, maar geen nieuws. Blijf toch erg nieuwsgierig....hihi....geniet maar lekker!
Ik kreeg er traantjes van! Wat een GE-WEL-DIG verhaal!! Ik heb het meegekregen tot het naam verhaal, eerlijk gezegd komt er in mij op; besteed aub je tijd aan je mooie kleine meisje waar je zo naar verlangt hebt!! Die naam, dat komt wel.
Update volgt, echt waar... Door het Grote Genieten van ons Geluk, loop ik ernstig achter met schrijven op welk gebied dan ook: mailen, zelfs whatsappen en ook hier op mijn blogje... Maar vooral ook het schrijven voor mezelf... Voor ons Elfje... Alle eerste dingetjes... Hou het nu puntsgewijs bij, maar hoop er nog rust voor te gaan vinden. En lieve meiden, wat jullie schreven over de naam is helemaal waar. Maar, ben er inmiddels aan gewend hoor! In mijn album weer wat nieuwe foto's! Tot gauw, x
Heerlijk om te lezen juul! Genieten is het belangrijkst en een zeer goede reden om even niet te schrijven... Wat is het een mooi meisje
hihihi Juulzon, wat je nu doet is zoooo normaal je geeft je tijd aan de persoon die nu jullie universum vormt ...geniet van je verliefdheid . geniet van deze prachtige tijd.
Oh wat fijn Juul. Helemaal goed dat jij lekker aan het genieten bent en gewoon geen tijd hebt om ook nog eens dit blog bij te houden, heel begrijpelijk. Al ben ik wel erg benieuwd naar je verhalen . Ben blij even een berichtje van je gelezen te hebben. We weten nu dat het helemaal goed gaat en dat je gewoon aan het genieten bent en dat er verder geen andere (nare) reden voor is. KNUFFEL!
Fijn Juul, zo fijn! En ook al mis ik je fijne teksten, ik weet dat je aan het genieten bent, van jullie Elfje! Liefs!
Oh wat ben ik blij om te lezen dat de naam van Elfje nu naar je zin is! Geniet er nog lekker van, t is toch een enorm drukke periode zo de eerste 2-3 maanden. Vond ik tenminste wel......
Lieve Juul Dacht even dat mijn abbo van je topic af wad maar blijkt hier nog steeds radiostilte te zijn. Hoop dat dat betekend dat je volop van jullie meisje aant genieten bent, al kan t natuurlijk ook anders zijn Hoop op een update binnekort, blijf het in de gaten houden (zolang ik niet zelf lig te pufffen ) Liefs!
Ja groot gelijk en dat kan natuurlijk niet als je op een forum zit. Ik geniet dan ook niet van mijn zoontje.
Ik las een paar pagina's terug dat ze het zo druk heeft met haar kleintje dat het schrijven erbij inschiet. Wat ik bedoelde is dat ze de tijd moet krijgen. Niks gemeen bedoeld hoor.