Wauw juul! Mooi buikie! Blijf het zo leuk/super/n wonder vinden '! Zo lang je gevolgd en nu eindelijk zwanger
Ik heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd, want ik word nu ook wel heel erg nieuwsgierig naar die baby -en buikfoto's.
Nieuwsgierig als ik ben ging ik gelijk in je profiel naar je album kijken maar helaas mag ik daar niet in.....Dan wacht ik wel braaf tot je boek uitkomt, want daar verwacht ik toch ook wel buikfoto's in hoor!
Zo bizar....vannacht heb ik over jou gedroomd Je had een buikje! En nu kom ik hier spieken en wat zie ik in je album.... Prachtig!
Waaahh Juulz, ik ga zo eens koekeloeren in je album. Vergeef me, maar was enorm druk met alle ziekenhuisbezoeken rondom mezelf, m'n operatie en herstel daarvan, en de bekken fysio en m'n dochter.... Alles schoot erbij in, schaam me rot! Anyway, m'n buikje was vanaf 15 weken ook pas echt een zwanger buikje, daarvoor amper wat..... Week 20 begon het ook onwijs te groeien, Althans met de week..... Ben zo blij dat alles goed gaat met jullie! Xxx
Lees nu net je verhaal....kippenvel!! Zelfs op mijn hoofd.......gefeliciteerd...wat een wonder! Ik wens jullie het allerbeste!
Ik lees net je topic start. Onwijs gefeliciteerd!!!!! En nu 15 weken, het is dus een plakkerd. Wat fijn en gefeliciteerd