Ariël Excel Tabs

Discussion in 'De lounge' started by angel229, May 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb laatst de Ariël excel tabs gekocht. Leek me erg handig alleen br. Niet tevreden. Ze zouden volgens de doos al op 20 graden oplossen. Echter bij mijn was (40-60 graden ) lossen ze niet op. wie herkent dit? Wat heb je voor een actie ondernomen. Vind het erg zonde. Die dingen zijn duur zat en wil niet m'n kleding begaaid hebben.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ojee, ik heb ze 2x gekocht maar geen problemen mee gehad.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Hier alleen maar positief, ik was altijd op 30 graden en het wordt mooi schoon en ben nooit restanten tegen gekomen. Ook niet op een kort wasprogramma. Ik herken het dus niet.

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Bij mij lossen ze op bij zowel 30 als 60.. Vreemd dat ze bij jou niet oplossen! Anders even een mailtje sturen!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ook niet.. hier lossen ze ook gewoon op tijdens een kort of lang programma.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Heb je de tab wel achterin de trommel gelegd en je wasgoed daar bovenop?

7. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik had ze gratis gekregen bij zo'n kruidvat actie (gratis bij 2 actieproducten). Maar ik was ook niet tevreden. Ik vond keer op keer het omhulsel terug in het deurrubber van de wasmachine (leek wel snot) en met een beetje pech zat de helft van het wasmiddel ook in het rubber en kon ik de hele machine nog een keer draaien. Ik was ook op 40 of 60 graden.

Mijn oplossing: nooit meer kopen! Al krijg ik ze gratis, ik hoef ze niet meer.
    Omdat ik ze gratis had heb ik verder geen actie ondernomen. Maar in jouw geval zou ik er een mailtje naar de producent op wagen.

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Weet je zeker dat je wasmachine / thermostaat het nog goed doet?
    Dat het water nog wel opwarmt zeg maar?

Hier gebruik ik ze regelmatig, van 30-90 graden, nooit problemen mee gehad tnt...

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Maar heb jij ze dan wel achterin de trommel geplaatst en dan je wasgoed erbovenop? Ik lees namelijk meer klachten op internet, maar veelal hebben ze dan de tablet niet op de goede manier gebruikt.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier lossen ze gewoon telkens op bij 30 graden was.

Zelfs de snelwas van 30 graden 30 minuten

Ik gooi de tab er trouwens gewoon in ergens bovenop de was :p

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind ze juist erg fijn!
    Hier lossen ze gewoon goed op, maar ik denk dat de jouwe in het begin van het wasprogramma naar voren is gerold en daarna niet meer is meegedraaid.

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Hier lossen ze wel goed op op 30 graden
    Heb 1 keer gehad dat ik restanten terug vond op kleding maar toen had ik het tussen de was gedaan.

Sindsdien leg ik het altijd achterin bovenop me was en nooit geen problemen meer gehad.

13. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ideaal! Geen geknoei meer met poeder of vloeibaar wasmiddel:)

Ik heb ook 1x gehad dat 'ie niet goed was opgelost maar dat was mijn eigen schuld. Ik had dat ding er zo ingegooid en was dus toen de trommel begon te draaien bij het rubber van de deur gekomen. Idd. half opgelost en een kliederdrekkie;) tussen het rubber. Maar dat kwam door mijn eigen onoplettendheid.

Verder ben ik er super tevreden over!

14. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Weet ik niet meer. Maar dat maakt ook niet uit, de kans bestaat altijd dat ie naar de deur rolt en dan kun je dus 2x draaien. Dat die kans bestaat is voor mij reden genoeg om die dingen nooit meer te gebruiken.
    En zo moeilijk vind ik het niet om het uit een fles in een bolletje te gieten :p.

15. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik heb ook al een paar keer de omhulsel terug gevonden tussen het rubber.
    Bij mij gebeurt dat als ik op 30 graden de korte was van 30 minuten was... klopt mijn zin nog wel :S jullie begrijpen het vast wel ;)
    Ik haal dat flubberhulsel eruit en ga gewoon verder, heb t niet laten weten.
    Denk dat ze er niks mee zullen doen.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij mij ook iedere keer die omhulsel bij de deuurruber echt net snot haha

17. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik heb ook eens snot gevonden :p. Maar ik deed ze dus altijd op de was ipv achterin / onderop. Geen problemen meer gehad. Maar wel vreemd!!

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik gooi ze als eerste achterin de machine en dan de was erop. Mijn wasmachine is nog vrij jong (Siemens) dus lijkt me niet dat er wat aan de thermostaat is. Ik ga maar eens achterhalen hoe ik een mail kan sturen. Kijken of ze het geld terug willen geven.

19. Melief

Melief Niet meer actief

Alleen op een 30 graden wolwas lossen ze hier niet op, verder nooit problemen, ook niet met 30 graden gewone was!

Share This Page