Gewaagde foto's 15 jarig meisje..

Discussion in 'De lounge' started by VayaConDios, May 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VayaConDios

VayaConDios Niet meer actief

Hey meiden, ik heb een vrouw hier uit de buurt op facebook.
    Aparte vrouw maar heel erg vriendelijk.
    Nu weet ik dat zij foto shoots doet ( geloof me, het ziet er niet uit die foto's ) en ik lig regelmatig in een scheur om haar poses en wat ze draagt.. nou ja eerder wat ze NIET draagt! Mijn god. ( zwaar afgekeurde fotograaf ook, echt zonne vieze vent! ).
    Maar nu net zie ik fotos van haar dochter die zij erop gezet heeft. Heel uitdagend, veel bloot, kort etc.. maar het meisje is pas 15!!
    Ik vind dit echt niet kunnen, dit daagt uit.
    Dat een moeder zulke fotos van haar dochter er op zet.. ik heb ze er ook meteen afgegooit! Ben in staat haar nog een mailtje te sturen dat dit echt niet kan!!

2. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    melding doen bij facebook

3. urmylove

urmylove Niet meer actief

Zolang het niet echt bloot is, is er niks mis met de foto's. Volgens richtlijnen van een fotograaf zeg maar. Tja als 15jarige met een kort rokje en bikini topje erop staat bij wijze van, en lagen make up... Tja ik zie ze zo welleens buiten lopen gewoon.
    Zonde van het meisje, maar het is niet "strafbaar".

4. VayaConDios

Waar kan ik dat vinden op fb?

5. VayaConDios

T meske is helemaal geen type voor dit soort dingen.. straalt ze ook uit. Alsof het haar haast opgedrongen is..

6. urmylove

Fb doet daar toch niks aan.
    Ze zal er misschien geen type voor zijn, maar het is gewoonweg niet "strafbaar". Als ze er met blote borsten erop staat. Dan wel. Of rokje omhoog houd, en dat je volle zicht krijgt.

Verder kan je speculeren over of het opgedrongen is of niet, dat zijn en blijven maar speculaties.
    Sorry maar ik denk dat je in zo'n geval echt niet echt iets kan doen ofzo. Genoeg foto's gezien van meisjes met die leeftijd waarvan ik denk; god zeg... Ja jammer maar helaas.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Link?
    Heb al eerder op het forum hier meegemaakt dat iedereen verschillende meningen over 'bloot' heeft. En tsjah toen ik 15 was , was ik ookal wel wat verder als 15...

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Effe bij de site van de pliesie een melding maken, ook al lijkt het onschuldig het KAN zijn dat er meer achter zit en dan krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt.. kinderen moeten beschermd worden voor dit soort dingen en vijftien is in mijn ogen kind

9. urmylove

Wat fleur zegt, ik was ook al met 15 wat "verder". Maakte welliswaar geen seksueel getinte foto's, maar wel spannende foto's!
    En als ik de jeugd van nu zie.. zo pfoe heej..

Ik ken ook genoeg meisjes die geen type zijn voor uitdagende fotoshoots, maar het toch doen, omdat ze het toch echt leuk vinden, of mooie foto's van hunzelf willen.

Maar je kan altijd er wat van zeggen natuurlijk...

10. urmylove

En wat is "bloot" inderdaad? Ik liep toen ook al buiten met een hotpants en tanktop. en slippers? tja dat is ook veel bloot toch ;)

11. ariel3

ariel3 Actief lid

Mar 27, 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Dit vind ik geen goed idee...

12. knap

knap Niet meer actief

Niet mee bemoeien zijn ( jou zaken niet).. Hoe moeilijk je dat ook vind.

13. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Niet mee bemoeien, is niet jou probleem en ook niet jou opvoeding. Mocht je goed met dat meiske zelf overweg kunnen kun je het altijd vragen maar voor zover ik je verhaal lees (er gebeurd niets illegaals) zeg ik dat je je bemoeid met iemand anders zn opvoeding.

(dit betekend niet dat ik het goedkeur btw, ik zou dit ook raar gevonden hebben maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die zich bemoeien met anderen omdat het in hun ogen TOTAAAL verkeerd is hoe ze het allemaal aanpakken.)

14. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    tsja, zijn dr genoeg die dat zonder bijzijn en weten van mama doen. EN nog jonger zijn en nog uitdagender.
    Maar je kan er niks mee, lekker laten gaan joh

15. Daandaan1973

May 24, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou er me eigen ook niet al te sappel over maken hoor.

17. 1992

1992 Actief lid

Apr 16, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd niet oke, maar kan je weinig tegen doen. ze brengt haar dochter waarschijnlijk weinig eigenwaarde mee. je ziet sommige jonge meisjes er bij lopen dat je denkt. je lokt nu wel heel wat uit.

18. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Nou mijn nichtje is 14, gaat ieder weekend tot 4u snachts op stap!! Om over de kleding nog maar te zwijgen ;) 2 jaar terug ( het kind was 12!!) werd van mij verwacht dat ik haar meenam op stap :(:$ Gekker kon je het niet vinden hoor. Ik ging als 12 jarige echt al om 10u slapen ten laatste :)

19. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    En wat gaat de politie hieraan doen dan? TS.. Jij bent degene die hier een probleem mee heeft, de moeder van het meisje in ieder geval niet.. En de implicatie die jij maakt, dat het meisje gedwongen lijkt te zijn, vind ik een gevaarlijke.

Tenzij het gaat om fysieke mishandeling die je ziet, of mentale mishandeling die je terdege kunt bewiijzen, ben jij als buurtje niet de aangewezen persoon om je verdenkingen (die je nergens op kunt baseren) ergens te melden..

Ik werk als docent op het VMBO.. Voornamelijk de Zorg & Welzijn dames verbazen me regelmatig met hun nietsverhullende kleding.. Vooral wanneer de temperaturen oplopen. Het mag, dus ik kan ervan vinden wat ik wil.. Ik ben wel van plan om mijn eigen dochters mee te geven dat ze zulke dingen niet nodig hebben om mooie meiden te zijn.. Blijkbaar heeft de moeder van dit meisje daar andere ideeën over, gezien het feit dat ze het zelf dus ook doet..

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Voordat je overal meldingen gaat maken, denk even na over wat gevolgen dat kan hebben. Stel ze nemen je serieus en dadelijk gaan ze onderzoek doen naar een gezin waar van jij vindt dat ze kleden naar de waarde en normen die jij hebt

Nu lijkt mij het sterk dat ze hier überhaupt iets mee gaan doen. Toch is het voor zo'n moeder of meisje ook niet leuk als de buurvrouw die ze niet echt kent meldingen gaat maken.

Share This Page