Overlijdensbericht catje1981

Discussie in 'De lounge' gestart door catje1981, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik ben Marcel de verloofde van catje1981. Zij was tijdens onze vakantie ingelogd op mijn laptop en had nooit meer uitgelogd. Vandaar dat ik haar account nu even gebruik.

Helaas ben ik niet bekend op dit forum maar aangezien zij hier veel kwam voelde ik me verantwoordelijk om hier mijn enorme verdriet met jullie allen te delen.

Tot mijn grote verdriet moet ik helaas mededelen dat catje1981 afgelopen vrijdag (22 Februari 2013) in Denemarken in haar slaap is overleden. Het lijkt erop dat ze niet geleden heeft.
    Ze heeft een leeftijd van 31 jaar bereikt.

Momenteel ben ik druk bezig om haar een gedenkwaardige uitvaart te geven tussen mijn tranen door. Ze was echt mijn soulmate, mijn maatje, mijn alles.

Wellicht zullen er veel vragen komen en ik ga vast vergeten dat ik het hier gepost hebt. Mijn hoofd is dan ook een grote chaos. Mail me daarom aub op mhenderik apenstaartje gmail.com of attendeer me erop dat er reacties zijn geweest. Ik zal mijn best doen om alle vragen die er zijn zoveel mogelijk te beantwoorden.

A thousand words won't bring you back I know because I've tried, neither will a million tears I know because I've cried.

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat verschrikkelijk..gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies....

:(

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk nieuws en totaal niet te bevatten. Ik wil jou en de familie heel veel sterkte toewensen.

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Dank jullie voor de steunbetuigingen, het wordt zeer gewaardeerd.
    Het overlijden is totaal onverwachts en ik kan het ook nog steeds niet bevatten.
    Ik klamp me dan ook vast aan het feit dat ze gelukkig was en dat ze naar alle waarschijnlijkheid niet gemerkt heeft dat ze stierf.

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dat geeft inderdaad een goed gevoel dat ze gelukkig was, maar dat maakt het gemis er niet minder om. Weten ze wat de oorzaak is van haar overlijden? Heel veel sterkte toegewenst!

6. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Heel veel sterkte

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Heel veel sterkte met dit verlies :(

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Het gemis is inderdaad enorm. Mijn hele familie is dan ook in diepe rouw. Doch is mijn schoonzusje zwanger welke is uitgerekend op 7 maart. Dit maakt het tot een emotionele achtbaan.

Om uit te sluiten wat de doodsoorzaak is geweest zou er autopsie plaats moeten vinden. Echter zij was als de dood voor naalden, messen, ziekenhuizen en eigenlijk alles wat chirurg is.

Uit respect voor haar heb ik verzocht om geen autopsie te doen. Het brengt haar namelijk niet terug.

Doch zijn er op dit moment 3 mogelijke doodsoorzaken die benoemd zijn
    1) hartstilstand
    2) slaapapneu waar ze niet uit is gekomen
    3) ze had mogelijk gebroken ribben doordat ze diverse keren was gevallen tijdens de vakantie. Daarom hebben wij onze 6 weken vakantie teruggebracht naar 3 zodat ze snel in Nederland onderzocht kon worden. Toen we de vakantie omgooide zaten we in Noord noorwegen (rond de Noordkaap) en dit is een lange rit. Ik kreeg haar ook met geen mogelijkheid naar een arts of ziekenhuis in het buitenland. Mogelijkerwijs is er een gebroken rib verschoven en heeft dat op de vitale organen (hart, longen of zoiets) gedrukt.

Maandag wordt ze echter pas onderzocht in Denemarken. Op vrijdag sluiten ze vroeg (naast dat ze kennelijk 6 uur moeten wachten voordat ze überhaupt iets mogen doen) en in het weekend wordt er niet gewerkt.

9. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Heel veel sterkte.

10. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte!

11. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wat verschrikkelijk! Zo jong nog, het is niet eerlijk..
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Jeetje wat verschrikkelijk! Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte!

13. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Pff wat heftig zeg..vreselijk! Veel sterkte en kracht toegewenst!!

14. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wat een vreselijk bericht. Ik wens je alle kracht toe om deze moeilijke periode door te komen. Veel sterkte met dit grote verlies.

15. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Ik krijg het maar niet uit mijn gedachten..ik kende haar niet maar toch, jeetje zo jong en volop in het leven. En wat een schok zal het voor je geweest zijn toen jij wakker werd en zij niet..
    Nogmaals heel veel sterkte. Hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je op kunnen vangen en dat je ooit de kracht zult vinden dit enorme verlies te dragen.

16. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Gecondoleerd met dit verlies. En erg veel sterkte voor u, de familie en vrienden.

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte..

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat een klap, heel veel sterkte!

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1