Voor de kapsters onder ons; Ik ben vanmorgen bij de kapper geweest, (1e keer daar). En daar had de kapster het over een product dat je haar dikker maakt dmv iets wat ook in mascara zou zitten. Volgens mij heeft ze het zelfs in mijn haar gedaan, want ik heb een super volume in mijn normaal gesproken dunne en slappe haar. Nu mijn vraag; hoe heet het? Ze werkt met de producten van Kevin Murphy. Bedankt alvast voor het mee denken!
Deze misschien? KEVIN.MURPHY » FULL.AGAIN Anders even bellen om te vragen wat ze precies heeft gebruikt.
Ja mja, ik zou daar mee uitkijken. De kapper smeerde bij mij ook iets in mijn haar wat bij haar 23 euro kost en in een normale winkel onder een andere naam hooguit 6 euro. En ze zei: jaja, het is écht heeeeeel exclusief. Yea right...
Hoe weet je dat het precies hetzelfde product is geweest? Het lijkt mij namelijk erg stug dat het precies hetzelfde is geweest, met zo'n groot prijsverschil. De meeste kappersproducten zijn ook een stuk duurder dan bij een drogist, maar daar is natuurlijk wel een reden voor. Mijn man gebruikt al jaren hele stevige gelwax, geen enkel drogisterijproduct komt hierbij in de buurt. Daar hoort dan ook een bepaald prijsplaatje bij, het is namelijk veel steviger en geconcentreerder. 23 euro vind ik voor een stylingsproduct erg duur maar voor een shampoo, conditioner of haarmasker, kan ik het me goed voorstellen. Het is maar net wat voor eisen je als consument stelt aan haarproducten. Ts ik zou inderdaad gewoon even je kapper bellen.
Kan ik inderdaad doen maar vind het zo sneu als ik het dan uiteindelijk niet daar koop (want ja het zal waarschijnlijk best aan de prijs zijn dus wil even kijken waar ik het goedkoopste uit ben). Maar als niemand hier het weet vraag ik het de volgende keer wel aan haar.. Ga eerst even kijken of de 1e suggestie hier het is!