zoals de titel al zegt: het gaat over de moeder van 8ling...die nu in totaal 14 kinderen heeft! Haar vader verteld over de situatie!
Heel apart, zit het nu ook te kijken (reclame ff) Maar vader is een rare vogel... Ze zeggen dat er 6 embryo's terug geplaats zijn en ze tot de bevalling dachten dat het er 7 waren en de 8ste een verrassing.. Daarom in NL een beperking op het aantal terug geplaatste embryo's...
Oh ja, ik zie het, de tijd van het forum staat niet goed geloof ik, ik dacht dat het topic om 13 uur geplaatst was!
Zijn de artsen toch niet zo dom als er hier gedacht werd...althans een gedeelte van de artsen (die bij opra vond het belachelijk, alleen haar gyn vond het doodnormaal.... terwijl ie zelf nog uitlegt hoeveel terugplaatsingen een vrouw kan hebben, per leeftijd.... snap ik het nu niet of is die man gewoon gek...)
Ik heb het ook gezien, maar vond die vader maar een rare vent. Volgens mij zat hij daar alleen maar om zielig te doen, aandacht te krijgen, en te laten zien hoe goed hij het wel niet deed. Op een gegeven moment ging hij zelfs zitten huilen, was volgens mij echt super nep!