hoi dames ik zoek recepten voor smoothies ik heb een smoothie machine maar geen inspitatie iemand lekkere recepten ??
Niet zo gezond maar wel heeeeeerlijk: Ananas Malibu smoothie! Bevroren ananasblokjes + een scheut ananas sap en natuurlijk een flinke scheut Malibu Je kunt de Malibu ook vervangen door kokos melk. Dat is misschien iets gezonder Ik maak dat altijd in de blender, geen idee of het met een smoothie machine ook gaat...
normaal zou het met de smootiemachine lukken hoor de malibu laat ik maar staan voor nog een maand of 7 maar de annanas en kokosmelk mmm dank je wel !
Sinds een aantal maanden drink ik 's morgens een groen smoothie. Mijn favo is een halve mango, twee ingevroren blokjes kokosmelk, een banaan en een kiwi. Daar doe ik twee glazen water bij en dan blender ik het helemaal fijn. Vervolgens doe ik er dan sla of rauwe spinazie bij (ongeveer een flinke kop) en dan blender ik dat nogmaals. Het klinkt ranzig maar is echt super lekker. Je kan natuurlijk ook de groente weglaten ... dan is die nog lekker! Verder vind ik een peer, banaan en kiwi met sla of spinazie lekker.