In onze stad ligt nu de ark van Noach (is wel op het nieuws geweest). Die heeft een man helemaal nagebouwd op schaalmodel. Je kan er een kijkje nemen. Wie is er al geweest en hoe was het? Het lijkt mij indrukwekkend en we willen er wel graag heeb van het weekend. dit is de site ervan Ark van Noach
Ben er nog niet geweest, maar heb er idd een keertje iets over op tv gezien. Echt knap dat hij dat zo kan maken zeg, ik stond er echt versteld van. Lijkt mij heel leuk om eens een kijkje te gaan nemen!
hoi ellen, leuk dat je uit meppel komt, ik kom ook uit meppel. ik wist wel dat de ark hier lag, maar ben benieuwd wat er allemaal te doen is, ben dus even de site aan het bekijken. gr zonnetjes
hij was laatst te zien vanuit richtiing lelystad naar zwolle.... (mijn man en zoon was terug naaar huis) zo op afstand was hhet echt iets moois... ZOOW GROOT
ja mijn man had hem zien liggen bij ons in Meppel en die vond dat ook al erg indrukwekkend. moet je nagaan dat dit op schaal is gemaakt en dat hij nu bezig is aan de ware grootte ark van noach. @zonnetjes wat grappig zeg! en je hoeft niet meer zo lang tot je gaat bevallen spannend zeg!
ja het lijkt me wel heel leuk, alleen hebben we weinig tijd. doordeweeks kunnen we niet, en op zaterdag zitten we al zo vol. moet hier in huis nog zo veel gebeuren. had gehoopt om op zondag heen te gaan, helaas is het dan gesloten.
Wij zijn er in geweest, hij lag toen in Zaandam. Wel mooi om te zien idd, en ons dochtertje (van 2) vond de dieren natuurlijk prachtig.. Ben wel benieuwd naar die op ware grootte.
Ja, ik ben er geweest. Kerst 2008 lag de ark in arnhem. Persoonlijk vond ik het leuk om het te zien. Je ziet allemaal verschillende (nep) dieren. Van groot tot klein.Veel kooien en trappen. Er zit ook een lift in. er hangen afbeeldingen met informatie over de zonvloed. En er speelt ook een filmpje met uitleg. En je kan bovenin wat drinken. En richting de uitgang een leuk winkeltje (uiteraard),met mooie en leerzame boeken. Ik vond het leuk om te zien maar het is geen hele dag activiteit. het is echt zoals het er op de foto's uitziet
Wij zijn laatst in Harderwijk geweest. We vonden 't erg leuk, onze dochter van 1,5 vond de dieren ook erg leuk om te zien. Wel is het denk ik nóg leuker voor wat oudere kinderen omdat die er wat meer van snappen.
Zijn er twee keer geweest, vorig jaar toen lag 'ie in Sneek. M ijn oudste zoon vond het erg leuk! Mijn neefjes zijn met school erheen geweest en hebben er ook een hele week over verteld. Al met al zeker een aanrader vooral ook voor de wat oudere kinderen!
we zijn er vandaag geweest en we merkten aan Emma dat ze de dieren leuk vond. Als ze namelijk onze katten ziet dan maakt ze een schattig geluid en gaat ze lachen, dat deed ze nu dus ook. Op de terugweg was ze zo moe ze viel voorover in de buggy in slaap haha! we vonden het erg mooi om te zien. Zo knap gebouwd! We mistten alleen een beetje duidelijk het verhaal van de ark zelf (misschien wel op de filmpjes maar die hebben we niet uitgebreid bekeken) ook wel leuk is dat er andere delen van de bijbel werden verteld door filmpjes, voorwerpen en poppen.
ik heb de vorderingen gezien hij lag bij ons in de haven toen hij werdt gebouwt het is echt een kolosaal ding mooi hoor..
Zijn er nog niet geweest. Rijden er elke week wel een paar keer langs.. Lijkt me ontzettend mooi, maar geloof dat ik mn man niet mee krijg haha..