arm arm beestje toch!

Discussie in 'De lounge' gestart door Boef12, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Enjoy0

0Enjoy0 Lid

20 jan 2014
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Voor een franse bull is hij inderdaad te mager maar, vanaf een foto kan je niet zien wat de reden is dat hij zo mager is.

Wij hebben een hond van mensen overgenomen, ze heeft altijd in een buitenkennel gezeten. Volgens die mensen kon ze prima naar binnen. Hoeveel voer we ook gaven ze viel onwijs veel af door de stress omdat, ze binnen zat.

Uiteindelijk werd het zo erg dat we haar bij vrienden in een kennel hebben gedaan om aan te laten komen. Zo hadden wij de tijd om buiten een kennel voor haar te maken, nu zit ze gelukkig weer op gewicht.

Misschien heeft dit hondje ook wel teveel stress bij hun waardoor, hij afvalt.

2. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Wauw wat een reacties!
    Ik heb zelf ook zo'n gespierde spijker hond hihi zoals ze dat hier zeggen en weet goed dat een slanke hond niet ondervoed of ongezond hoeft te zijn.
    Maar vond dat deze hond voor een franse bull veels te mager is, een franse bull hoort kort en breed te zijn van nature.
    Ook het gebrek aan spieren en de zichtbaarheid van de ruggengraat vond ik erg zielig om te zien.
    Ik heb tot op heden nog geen reactie, zit eraan te denken als ik vanmiddag als de kids naar bed gaan nog geen reactie heb ontvangen om ff te bellen.
    En anders ga ik hem gewoon halen, tis op een steenworp afstand van ons.

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Oh jee, nog ff de advertentie nog een keer bekeken en volgens de kaart die bij de advertentie zit bevind de aanbieder zich op het lokale woonwagen/zigeuner kamp bij ons in het dorp.
    Nou is dat niet altijd per definitie slecht maar die in ons dorp hebben niet de geweldigste reputatie.

4. eline20

eline20 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik durf onze honden niet te laten zien, die hebben namelijk ernstig overgewicht :p. Ook Bulletjes.
    Ik vind het zorgelijker dat je geen spieren kunt zien bij deze bull! Aan de andere kant, als 't bulletje nog maar 1 is, is het opzich wel logisch.
    Dat doosje, niets mis mee! Ligt een kussentje in. Onze kleinste bull probeert ook altijd in alle dozen te springen en gaat gelijk pitten, vind ze lekker zo krap!

Ik vraag me af of dit hondje wel helemaal zuiver is. 350 voor een fawnkleurige bull?!
    Die zal sowieso geen paspoort hebben denk ik.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zag pas geleden een foto van een man die een mechelaar pup bij zijn keel vast had en omhoog hield. Ik heb de advertentie bij MP gemeld en die man gemaild waarom hij die hond zo achterlijk vast had.

Antwoord: omdat hij anders niet op de foto wilde

WTF

7. Nath88

Nath88 Niet meer actief

De advertentie is inmiddels verwijderd zie ik ..

8. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ja zag ik ook al, helaas ook niet kunnen bellen.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hij is toch prachtig zo?
    Vind die vierkante stafford alles behalve aantrekkelijk!

Dit is onze. 1e foto voor zijn knie operatie (Patella luxatie) ende 2e foto erna.

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hebben jullie geen meldpunt voor zo'n toestanden?hier kan je dat melden aan dier in nood en die ondernemen dan iets.vreselijk zielig zeg!wij hebben een franse bulldog en die is het driedubbele :x

11. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

In NL bestaat 144 als landelijk meld punt tegen dierenmishandeling.

Deel Deze Pagina