D'anjou, Torres, biologische van de ah, er zijn er veel lekker, de huiswij van de ah is ook goed. Ik doe aan afwisselen, vind ook de ene keer de een lekker en de andere keer de ander. Mijn echte favo rosé is die van het merk Arrogant, zuid Afrikaans, te krijgen bij de slijter. Maar het scheelt ook of je van droog, zoet of fruitig houdt. Canei vind ik persoonlijk echt goor! D'anjou waterig, maar uberheerlijk voor inde zomer! Torres, droog en verder niets mis mee.
De jean sablenay is idd erg lekker. Die van canei gaat nog wel. Afgelopen zomer had ik een keer rose de fruits meegenomen.. Die is echt veeeeeeell te zoet.
Ik vind canei echt niet te drinken d'anjou wel lekker Campo Lavilla heerlijk Maar in de winter vind ik gewoon rood of wit veel lekkerder eigenlijk, vind rose echt een zomer ding.
Ik vind rose d'anjou lekker Maar hiet toch het lekkerste en denk 1 van de goedkoopste de rose van de bas van der heijden/ dirk van den broek eigen merk. Is 3.19 voor 1 liter
Yep, voor mij ook. De meeste die ik het geprobeerd zijn zo zuur, droog en bbbrrrrr gevoel krijg ik ervan
Zit je altijd goed mee? Als je van ranja houdt wel ja. Ik denk dus dat je dat niet zo simpel kunt stellen omdat smaken nu eenmaal verschillen.
Wil je een 'veilige' rosé voor een feestje ofzo? Dan raad ik je aan een huiswijn van je supermarkt te nemen. Wij hebben voor feestjes de (droge) rosé van de ah. Is een prima, makkelijk wijntje. In principe zijn de huiswijnen altijd wel goed, een bedrijf (zoals de ah) hangt zijn naam hier aan en dan willen ze geen troep of chateau migraine verkopen.