Ik ben iets tegen gekomen, email verwerken je moet eerst een ebook aanschaffen van 20 euro en je kan per verwerkte email 25 euro verdienen. Ze hebben een KvK nummer. Je moet hier natuurlijk belasting over betalen, maar hoeveel? Iemand hier ervaring mee, klinkt allemaal te mooi om waar te zijn!
Ten eerste zegt een KvK nummer helemaal niets. Iedereen kan zich in laten schrijven bij de KvK en dat zegt dus helemaal niets over de betrouwaarheid. Ten tweede, als je eerst geld moet betalen voor je überhaupt aan de slag kan klopt er vaak iets niet. Mijn conclusie is dan ook: niet doen!!!
Ja ik heb hier het een en ander over gelezen. Even kijken of ik er wat over kan vinden. Kan wel alvast zeggen, NIET DOEN! Onbetrouwbaar!
Natuurlijk kan je ook zelf een kvk inschrijving doen, een domeinnaam registreren, fraaie website over thuiswerk opzetten en zodoende mensen laten betalen voor een ebook. Zo verdien JIJ geld
Weet je hoe dat gaat, Je schaft dat ebook aan voor die 20 euro, en dan staat er in dat 'ebook' dat je datzelfde ebook weer moet doorverkopen aan anderen. Lucht verkopen dus, niet doen.
Haha ik ben overtuigd!!!! Niet doen dus!! Tis zo verleidelijk en er zullen vast mensen intrappen, helemaal als je het geld wel zou kunnen gebruiken.
Hier in Porugal barst het ook van dat `thuiswerk`. Je zou dan 10 euro moeten betalen over een handboek die uitlegt hoe je folders moet vouwen. Ik voor de gein eens gemaild voor info. Ik moest dus 10 euro betalen en mijn adres doorgeven en diegene zou mij zo´n uitleg toesturen. Ik weer mailen dat ik ook zonder instructieboekje wel wist hoe ik foldertjes moest vouwen en of diegene mij die folders zou kunnen brengen. Nooit meer wat van gehoord. Het gaat er natuurlijk om dat ze je na betalen van dat geld vertellen dat je ditzelfde nu ook moet doen om van anderen op deze manier geld te ontvangen. Een soort pyramide oplichterij dus.
Niet doen!!!Helaas ben ik er wel ingetrapt...:x je moet hetzelfde doen als hun mensen oplichten dus.. Jammer van mijn geld maar ik ga geen mensen oplichten...
mijn man heeft het als verassing aangemeld, je raadt het al, netjes betaald, nooit wat van weer gehoord..Niet doen dus!
hier ook 1 die daar intrapte een heeel mooi vaag verhaal si het maar indd het komt neer op lucht verkopen. zonde van die 25 euro maar ik ga ook geen mensen oplichten