arm in gips :(

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    ALS gevolg van een ongelukje heb ik mijn hand gebroken :( hij zit nu in gips, vandaar dat ik niet zo goed kan typen. Maar heb even een vraagje daarover. Nu is het zo dat mijn hele arm in gips zit en ik vind dit echt erg want met zo;n groot en lomp ding kan ik niks doen. tis ook nog eens mijn rechterhand waar ik dus alles mee doe. Het ergste is dat ik volgende week een bruiloft heb waar ik me al weken aant voorbereiden ben. Ik had een heel mooi jurkje gehaald en afspraak bij de kapster om mij haar op te steken etc etc maar nu kan ik niet eens douchen of mij haar in stiekje doen en geen make-up hele aal niks eigenlijk en wil zo graag naar dat feestje en er leuk uitzien. Nu zit ik te denken om op die dag de gips eraf te halen zodat ik me lekker kan optutten en lekker kan feesten zoinder dat lomp ding aan mijn arm. en dan de volgende dag weer naar t ziekenhuis voor nieuwe gips hehehe stom he mwaar wat vinden jullie ervn?? zou t gevaarlijk zijn. Ook belangrijk te weten is dat ik al een week zonder gips heb gelopen met mn gebroken hand/pols omdat ze in eerste instantie dachten dat het alleen een kneuzing was en geen foto's wilden maken en in die ene week ehb ik helemaal geen pijn gevioeld alleen bij iets vastpakken.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Persoonlijk lijkt het me niet erg handig om voor een dag je gips af te laten doen zodat je er dan die ene dag leuker uitziet.
    Misschien kan iemand je opmaken of je haar leuk voor je doen?

Daarbij denk ik niet dat ze in het ziekenhuis hun tijd gaan verdoen aan iemand die er leuk uit wil zien voor een dag terwijl er mensen dringend medische hulp nodig hebben.

Heb je het voor die ene dag over dat je arm misschien niet goed geneest?

Hopelijk vind je een oplossing, groetjes! ;)

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    eerlijk gezegd zou ik t nooit durfen hoor om t eraf te halen maar zat zo in mezelf te denken hoe ik t beste kan oplossen, pfff heb wel de hele dag zitten janken waarom ik zo'n pechvogel ben, echt iets voor mij zoiets want ik had me zo erg erop verheugd (al weken)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja dat kan ik me ook wel voorstellen.... sterkte!

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb je je vingers nog vrij?

ik heb ook mijn pols gebroken gehad en het was even oefenen maar kreeg wel een elastiekje in mijn haar
    ik had het toen mijn broer ging trouwen
    heb er niet eens overnagedacht om voor 1 dag het gips eraf te halen
    heb liever dat mijn pols goed genezen is
    en zelfs nu heb ik er nog last van is al bijna 4 jaar geleden

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Zou je niet een leuke bolero kunnen kopen met lange mouwen?
    Ziet er alsnog natuurlijk wel propperig uit, maarja.
    En als je de kapper lief aan kijkt die je haar op steekt misschien dat ze je ook wel wil opmaken (als ze dat daar kunnen, soms wel namelijk).
    Ik zou gewoon hulptroepen inschakelen en niet het gips er af halen.

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi!

Ik zou hem er zeker niet af halen! Straks zit je met een verkeerd gegroeid bot, ofzo. En het ziekenhuis zal je ook niet erg leuk vinden als je om een feestje het gips eraf haalt ;).
    Voor haar en make-up zou ik iemand uit de omgeving vragen idd, misschien heb je een vriendin die het mooi kan doen voor je? Of anders inderdaad de kapper, dat hoeft echt niet heel erg duur te zijn en dan zie je er meteen helemaal glamourous uit :). Die doen soms ook make-up, of anders loop je even bij een DA of Douglas, daar doen ze ook wel eens makeup. Volgens mij is dat niet zo duur.

En dat gips kan je misschien versieren? Of een mooie lange sjaal om je schouders doen zodat het minder opvalt?

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben net 2 weken uit het gips, had mn pols gebroken en inderdaad je kan echt amper je haar doen met gips om je arm, maar....
    het zit er niet voor niks, zit je er werkelijk aan te denken om een zaag in je arm te gaan zetten omdat je je haar mooi wil doen met alle risico's dat mensen ertegen aan stoten?
    Ik denk niet dat je ook maar 1 risico moet lopen.
    het gaat wel om je gezondheid hè

Ik zou een vriendiun vragen om je haar leuk te doen, dan kun jij je gips omhouden en zit je haar toch leuk. lijkt me een iets makkelijkere oplossing dan het gips eraf te halen

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik heb afgelopen jaar met twee armen in het gips gelopen, en tjha handig is het niet maar zitten op de bank en jezelf heel zielig vinden dat je niets kan werkt echt niet.

Ga gewoon dingen doen geloof me op den duur wordt je er handiger mee, ondanks twee gipsen armen kon ik na een middag gewoon mijn dochter verschonen etc etc.

Je wordt er echt wel handiger mee en dat wat je echt niet lukt (zoals je haar of make-up) kan waarschijnlijk vast wel een goede vriendin voor je doen!

Er af halen zou ik echt niet doen tenzij je het leuk vind om misschien nog een maand langer in het gips te zitten omdat je hij het graag 1 dag van je arm wilde hebben, pff je moet er toch niet aan denken dat je het er af haalt vervolgens valt of je stoot en ja na een uur van de bruiloft "gedragen" wordt omdat je het gips niet om wilde laten.

sterkte!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oei, ik zou het er niet afhalen nee, hier ook jaar of 6 geleden mijn pols gebroken, en toch blijft het heel kwetsbaar en heb ik er nog wel eens last van.. dus ik zou het als ik jou was echt niet eraf laten halen en het gaan overbelasten.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee er nooit afhalen hoor!
    stel je voor dat je hand vergroeid.....

ik snap dat je erg teleurgesteld bent... maar kun je niet wat hulptroepen inschakelen?

sterkte! en hoop toch dat je ondanks je gips een leuke dag zult hebben!!!

12. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    je hebt niet voor niets gips ......

13. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Stel dat je de gips eraf zou halen en er gebeurt iets waardoor het letsel groter/anders zou worden dan nu het geval is, heb je kans dat de verzekering die kosten niet vergoedt.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dude

je gaat je gips toch niet weghalen omdat je anders ontof eruit ziet op een feest. Direct vergroeid je hand, kan je je haar nooit meer zelf doen...

Deel Deze Pagina