Baby en peuter alleen in wietkwekerij

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hester, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Dit is echt heel erg triest!!:$
    Top van de postbode!

Ouders laten baby en peuter alleen thuis, politie vindt wietkwekerij

Een huilende baby in een box en niemand die de deur opendeed toen er werd aangebeld. Een bezorgde pakketbezorger in Eindhoven belde de politie. En die vond nog veel meer mis in het huis.

Toen ook voor de agenten niet werd opengedaan, werd gisteravond de deur geforceerd. Er lag inderdaad een baby van een paar maanden oud in een box in de woonkamer. En in een slaapkamer lag een kind van 1,5 jaar oud. Van de ouders ontbrak volgens de politie ieder spoor.

Maar dat was nog niet alles. Via een deur in de kinderkamer kwamen agenten op de zolder terecht, waar ze een hennepkwekerij met zo'n 125 planten vonden. Pas 1,5 uur nadat de politie was gebeld, kwamen de ouders thuis. De man van 24 en de 22-jarige vrouw zitten vast. Hun kinderen zijn overgedragen aan Bureau Jeugdzorg.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    :$ jemig wat een achterlijke ouders. Arme kinderen. Ten eerste laat je die niet zomaar alleen thuis en dan ook nog een kwekerij.
    Super dat de pakketbezorger heeft ingegrepen! Voor hetzelfde geld was de 1,5jarige peuter wakker geworden en waren er vreselijke dingen gebeurd.

3. Veera

Veera Niet meer actief

Arme kindjes, hoe kan je nou als ouders zo weggaan en hun achterlaten..

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik las het ook vandaag, achterlijk dit. Ik ben niet snel voor uithuisplaatsing maar ik geloof dat je echt een steekje los hebt als je dit doet. Er zijn genoeg mensen die liefdevol voor deze kindjes willen zorgen.

Bedacht me ook hoe dat moet zijn als pleegouder. Binnen een half uur ofzo heb je ineens 2 kleine kindjes in huis. Tijdelijk dan wel voorlopig maar lijkt me erg heftig! Maar goed daar kies je als pleegouder natuurlijk wel bewust voor.

5. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ik kan niet indenken hoe iemand zijn kinderen zo alleen last

En de omstandigheden brand gevaar nee deze mensen zijn niet goed

6. mumija

mumija Niet meer actief

Schandalig gewoon!! Die sporen echt niet!! Goed dat ze vast zitten, en de kindjes veilig zijn.

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik kan me in een hoop mensen inleven, maar ik kan hier met mijn hoofd niet bij....

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ach gussie, ik hoop dat er goed voor de kindjes gezorgd gaan worden. Door het lezen van de tekst heb ik alweer mijn eigen specifieke mening over dit soort 'ouders' en hoop ik maar dat de kindjes veel minder beschadigd zijn dan de tekst mij doet denken.

Sommige mensen moet je bij beide schouders pakken; flink door elkaar schudden en vragen wat er in vredesnaam mis mee is om zo met kinderen om te gaan. Shaken adult syndroom zou ingeburgerd moeten worden.

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Waarom krijgen sommige mensen kinderen?

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ouders zijn vanmiddag vrijgelaten las ik :(

Ik heb dit verhaal vandaag 3x gelezen, kon gewoon niet geloven wat voor randdebielen er op de wereld rondlopen

11. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Achterlijke mensen zijn dat zeg! Hoe haal je het in je hoofd!

Hoop wel dat die kindjes in één gezin worden geplaatst

12. Islah

Islah Niet meer actief

Verschrikkelijk zeg.

Ik ben zeker niet in alle gevallen tegen gedwongen sterilisatie/anticonceptie, zo'n soort geval laat maar weer eens zien dat bepaalde mensen de titel ouder niet waard zijn.

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Deel Deze Pagina