welke driewieler met duwstang?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunnybaby, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik wil voor Kleintjes verjaardag een driewieler met duwstang kopen en vroeg me af welke het beste is. Ik ben voor een 2e-hands via MP aan het kijken en het aanbod is enorm. Ik ken alleen Smart Trike qua merk, maar is dat ook de beste?

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Wij hebben Nathan ook een driewieler met duwstang voor zijn verjaardag gegeven. Ik heb geen idee of de Smart Trike de beste is. Wat ik wel prettig vond is dat hij langzamerhand goed om te bouwen is. Nu nog met stepjes waar hij zijn voetjes op houdt en een stevig tuigje met hoge rugleuning en een zonneklep. Later kan hij zelf gaan meefietsen en dan kan ik met de duwstang nog wat bijsturen. En later kan hij gewoon als driewieler gebuikt worden.
    Ik vind dat mijn zoontje er goed in kan zitten. Hij vindt het in ieder geval fantastisch!
    Veel succes met je zoektocht.

Groetjes Mariska

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wij hebben ook de smarttrike. Een heerlijk ding.
    Duwstang bestuurt ook het stuurtje (loopt dus wat makkelijker) en idd de stepjes voor de voeten zijn ook heel fijn. Onze dochter (nu 17 maanden) kan nog niet bij de trappers.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben een (nieuwe) Puky gegeven met Sinterklaas vorig jaar (bijna 1,5 toen). Wij vonden dat het meest stevige design en het mooist. Eigenlijk het enige wat we echt belangrijk vonden was dat er rubber luchtbandjes onder zaten en geen plastic bandjes zonder lucht. Het zitje is heel goed (geen tuigje) en we hebben een voetenstepje erbij gekregen. Erg leuk allemaal.

5. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij hebben Daan ook de smart trike gegeven een paar weken geleden. Super stevig. Hij vindt hem ook werkelijk geweldig. Als we hem eraf halen gaat hij huilen, zo leuk vindt hij het.
    Wij hebben degene zonder zonneklep. We doen gewoon een hoedje op. De zon staat toch steeds anders.
    We hebben hem gekocht bij intertoys. 49,95 maar met en korting van 10 euro voor 39,95.

6. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
  7. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Ja, die hebben wij! Superding!

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    als ik nog een keer zou kiezen zou ik 1 nemen met rubberen bandjes dan maar wat duurder, zo irritant dat geklepper!!

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik lees ff mee, wil er ook graag 1 halen voor haar eerste verjaardag:D

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben er eentje van Nijntje in rood/geel/blauw super handig en leuk dat hij het vindt:)

11. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Wat voor geklepper bedoel je? En weet iemand of de Smart Trike rubberen bandjes heeft?

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Deze hebben wij ook. Super tevreden mee.

13. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ik heb hem hier al staan voor als mijn meisje een jaar word.
    volgens mij heeft ie geen rubberen banden.

daar heb ik ook niet naar gekeken, het ging mij er meer om dat er van die voetsteuntjes op zaten, omdat ze aan het begin natuurlijk nog niet kunnen trappen, en ik wilde een duw en stuur stang in 1 en die zijn er ook niet zo veel. en er zit een rand om de stoel zodat ze er niet snel uit kunnen vallen.

14. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Smart trike heeft plastik banden, met een rubberen reep (zonder lucht) over het midden van het wieltje.
    Het geklepper vind ik wel meevallen en we hebben hier in het woonerf kinderkopjes (of hoe noem je die kleine steentjes) liggen.

15. Opening

Opening Niet meer actief

ik heb ook die van smart trike en hij vindt het helemaal geweldig. Wil er ook het liefst de hele tijd erin zitten. Ben er al mee naar buiten geweest en ik kan niet anders zeggen dat hij alleen maar heeft zitten lachen.

16. Hans

Hans Nieuw lid

2 aug 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie heeft voor haar 1e verjaardag een Smart trike gehad, een rode met lieveheersbeestmotiefje. Ik moet eerlijk zeggen dat ze er nog niet op heeft gezeten, de vakantie kwam ertussen en ik ben 'm nog in elkaar aan het zetten :). Het lijkt een stevig en veilig ding. Ik moet wel zeggen dat ik deze Smart trike een heel "geval" vindt, met tas aan de duwstand, zonnescherm (kan er wel af) en alles. Er zit wel een grappig speeltelefoontje met een koordje aan het stuur, dat zal Juul wel machtig interessant vinden.

Ik heb 'm bijna in elkaar (moet nog uitvinden hoe de achterwielen vast moeten, die vallen er steeds af :() en dan maar eens kijken wat Julie ervan vindt!

18. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
  19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben een smart trike en milan vind het super.
    Hij zit er echt als een koning op.
    Ik vind de beugel (zodat ze er niet uit kunne vallen) erg handig.

Pas wel op met de voetjes, milan heeft al twee keer zijn voetjes pijn gedaan. Hier doen we dus altijd schoentjes aan ter bescherming!!!

Deel Deze Pagina