Mijn zoontje is helemaal gek op zijn auto's en het liefste rijdt hij er de hele dag mee door kamer en parkeert ze onder zijn kinderstoel. Nu wil ik eigenlijk graag een speelgoedgarage voor zijn verjaardag vragen. Maar eigenlijk vind ik online nergens iets wat laat zien wat ik bedoel. Als ik google op speelgoedgarage zie ik alleen maar van die parkeergarages, maar dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik bedoel eigenlijk gewoon echt een (houten) garage met dubbele deuren aan de voorkant waar hij zijn auto's in kan rijden. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan kopen?
deze heeft een kanteldeur Garage, 2 verdiepingen met lift [290] - €66,50 : de Tol, Inrichter voor de kinderopvang of deze De houtworm houten speelgoed. lijkt er op dat deze 2 deuren heeft houten speelgoed garage,garage ,houten garage hier staan ook nog een paar modellen Prachtige grote houten garage zit dr iets bij wat je bedoeld?
Hmmmmm... zeker mooi, maar toch niet echt helemaal wat ik bedoel. Onze boef heeft nogal wat auto's en ik zou ze zo graag echt in een grote garage kwijt willen. Gewoon een aantal deuren of vakken waarachter of waarin hij zijn auto's kwijt kan, maar aan heel veel speelgoed zitten heel veel toeters en bellen... Dat vind ik zo jammer.......... Misschien moeten we zelf maar aan het knutselen gaan...