Wie weet dit? Als er in een recept voor koekjes bij de ingrediënten boter staat, bedoelen ze dan roomboter of margarine?
Weet niet wat ze bedoelen maar roomboter in de koekjes cake vind ik vaak wel het aller lekkerste. Dus ik zou zeggen roomboter
Kan allebei Voor de smaak is roomboter het beste, maar ik gebruik hier, vanwege KMA bij onze dochters, altijd plantaardige margarine, (wajang of AH plantaardig, alle andere soorten bevatten toch nog melkbestanddelen), en dat werkt dus prima
Het kan allebei. Roomboter smaakt voller, maar zou ik zelf niet kiezen omdat ik er makkelijk misselijk van wordt.
Normaal gesproken wordt hiermee ongezouten roomboter bedoeld. Is ook het verreweg lekkerst om te gebruiken! Maar als je gaat bakken voor iemand die geen koemelk/lactose mag hebben, is margarine een goed alternatief.
Is gewoon voor mijzelf. Als ik cupcakes maak, maak ik ze met margarine omdat ik roomboter niet lekker vind. Maar was benieuwd wat ze in het recept nu eigenlijk bedoelden. Is een recept voor sprits-koekjes.
Als je roomboter in cupcakes niet lekker vindt, vermoed ik dat je het ook niet lekker zult vinden in spritskoeken. Dan ga je toch gewoon voor margarine?
Ik zou geen roomboter gebruiken voor spritskoekjes hoor als je niet van roomboter houd! Ik hou ook niet van roomboter in cakes/koekjes, en met margarine zijn ze lekker genoeg (heb zelf ook spritskoekjes gemaakt). Tip: doe er lekker gesmolten chocola op