We hebben hier vandaag een opruim/poetsdag en dus ook spulletjes die weg/verkocht mogen. nu wil dochter met deze spullen op onze oprit gaan zitten. maar ik twijfel of dit zomaar mag wie weet dat?? Alvast bedankt
gewoon lekker laten doen, leuk idee! Is niet zo veel verschil met verkoop via Mp, Facebook, garageverkoop. Die paar uurtjes moet vast kunnen!
zou niet weten waarom niet? ik zie regelmatig hier bij supermarkten of winkelcentrum kinderen zitten met een kleedje dus je eigen oprit zou dan al helemaal geen probleem moeten zijn
Ik vind dat altijd zo leuk! Laatst kinderen die zelf gemaakte tekeningen verkochten, heb er drie gekocht <3
Wat lief Vinden kinderen altijd zo leuk om te doen. En als er dan iemand koopt is helemaal leuk. Bewaren
Volgens mij mag dat best. Mijn oudste zit af en toe met een limonadekraampje buiten, vind hij geweldig dat van die tekeningen is ook een goed idee zeg!
Volgens mij mag het niet, je kan de plaatselijke apv nalezen hierover maar ik denk niet dat iemand er iets tegen gaat doen dus lekker laten zitten toch.