en hoe weet jij dat al die reacties ook gemeend zijn ? wie weet zijn dat ook gewoon mensen die het willen winnen puur om te winnen
ben ik het wel een beetje met je eens.. waarschijnlijk heb je ook meegedaan in de hoop te winnen hem te verkopen en er een leuk centje aan over te houden.. ach ja wat doe je der aan als het zo is..
Ja daar heb je wel een punt. Maar ik kom wel 300 van die winacties per dag tegen op Facebook.. Als je die allemaal moet liken en delen.. dus ook de spullen waar je niks mee hebt.. tsja.. dat komt hebberig over. Natuurlijk als je geen geld hebt is het een ander verhaal. Maar dan nog zal ik het niet doen. Anders kan ik ook wel elke dag alles liken en delen. Dat is MIJN mening... ieder zijn ding.
ik heb gezegt dat ik sommige reacites diep triest vind, dat sommigen dat letterlijk op zich zelf betrekken is prima, maaar ik heb geen namen genoemd, TS wat ga je nu doen, via ebay of MP denk dat dat de beste opties zijn. en een beetje geluk hebben dat iemand hem het einde vind en koopt, al zal je nooit 300 euro krijgen, je mag blij zijn als je de helft krijgt. \ succes.
Zit echt met verbazing de reacties hier te lezen ... allemaal aannames en invullingen over de beweegredenen van TO. Het gaat ons allemaal geen ene ...piep... aan. Zij heeft een armband gewonnen. En zij wil deze weer doorverkopen... Dat is haar goed recht. Echt heel naar hoeveel mensen hier met een belerend vingertje staan te zwaaien. Typisch forum gedrag. Lekker anoniem op een ander inhakken. Bah!
Als er zo op TO ingehakt wordt, dan wil ik me best weleens verlagen tot dat soort gedrag ja... . Echter met de intentie een blijk te geven dat haar vraag helemaal niet zo raar is ..
Hahaha Ja, inderdaad. Voel mij erg op mijn plaats gewezen door juf Katja. Op een forum geven mensen een mening, niet direct een wijzend vingertje. En lekker anoniem? Valt reuze mee.
wat een trieste reacties, dit heeft toch helemaal niets meer te maken met het geven van een mening...
Wisten jullie al dat het sinds 1-1-12 verboden is om mee te doen aan de staatsloterij, als je per maand meer dan 50 euro per gezinslid overhoudt voor boodschappen e.d.?
Ik word er wel een beetje moe van. Andere mensen aanvallen onder het mom van "op een forum kun je dit nu eenmaal verwachten"... Als ik een tooic open op 21 maart met "hoera lente!" word ik vast ook de grond in geboord. Ben benieuwd waarmee