zeer onrustig slapen zoontje bijna 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door klaproosje1979, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaproosje1979

3 aug 2008
    48
    0
    0
    Goedemorgen,

Sinds een paar dagen slaapt ons zoontje erg slecht door.
    Het naar bed brengen en inslapen gaat zonder problemen, maar na een paar uur slaap begint de ellende.. gillen, schreeuwen, praten, huilen... hij is zo enorm aan het dromen en er is geen doorkomen aan. Vaak maak ik hem (met moeite) wakker om hem wat te laten drinken in de hoop dat hij los komt van zijn droom. Maar net als ik weer in slaap val, begint het weer. Dit gaat zeker een uur door en is pas over als hij naast mij in ons bed ligt...

Ik heb het idee dat hij alles aan het verwerken is van die dag. Hij heeft dit wel vaker gehad, maar dit is wel extreem.

Maar straks komt er een periode van veel onrust. hij gaat voor het eerst naar school en over 10 weken verwachten we een baby.
    Ik zie dan zo op tegen zijn nachten.... hij heeft zijn energie overdag hard nodig en ik vind het dan zo sneu dat hij 's nachts zo verdrietig en onrustig is.

Is er een middeltje tegen het rustig doorslapen? want alle andere middelen hebben we al geprobeerd, niks wil helpen.
    En het naar school gaan en de baby zijn natuurlijk wel enorme gebeurtenissen die een supergrote indruk achterlaten op mijn zoontje...

Graag hoor ik jullie meningen en/of ervaringen!

Groetjes,
    Klaproosje

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Er is een middel van VSM tegen onrust bij slapen
    Kindival tabletten | Pure Lijfkracht van VSM
    , dat zou je kunnen proberen, maar vaak is het een periode hoor, hier heeft hij er ook last van en ik zie ook al op tegen de periode dat hij naar school gaat en dat is in december dus ook heel druk.

3. klaproosje1979

3 aug 2008
    48
    0
    0
    die tabletten heb ik al in huis, maar heb niet het idee dat dit echt werkt... ik kan het altijd nog een keer proberen natuurlijk.

Deel Deze Pagina