Hallo meiden, Een hele tijd geleden is er weleens een topic geweest van een aantal meiden die armbanden wilden gaan maken, zodat leden van zp elkaar konden herkennen. Nu ben ik best wel creatief en ben ik gisteren aan een armband begonnen, waarvan ik vanmorgen ineens dacht: Hee, die is misschien wel geschikt om te maken voor zp. Ik maak veel armbanden van kralen, omdat ik dat super leuk vind. Ik vroeg me af in hoeverre er belangstelling is voor een dergelijke armband.
O wow dat is snel, ik ga even een foto maken en uploaden! De armband is alleen nog niet af hoor! Het is maar een beginnetje!
Ja leuk toch! Zou ik zo dragen! Wel andere kleurtjes hihi! Doe je goed trouwens! Wat zou je vragen voor zo'n armbandje?
Dankjewel, ik ben een echte crea bea haha. Ik maak zelfs luchtballonnen van kralen hihi. Wat voor kleurtjes zou je leuk vinden? Ik heb er heeeeel veel! Maar ik denk dat ik wel 1 armband moet maken met dezelfde kleuren voor zp-leden. Wat ik ervoor zou vragen, ik denk inclusief verzenden iets van 7 euro ofzo denk ik.
Nee, ik ben echt van de kleine kraaltjes. Al zijn grote kralen ook wel een heel goed idee, die zijn ook sneller klaar haha. Ik zal eens een beetje gaan verzinnen! Als er suggesties zijn, hoor ik ze heel graag!
Ik heb ook wel interesse hoor! Leuk leuk. Jammer dat ik niet zo creabea ben anders had ik je kunnen helpen....
Ik ga in de komende tijd eens wat dingetjes verzinnen. Ik zal ook kijken of ik wat met grote kralen kan maken, het is wel iets nieuws voor mij, maar dat vind ik juist wel leuk. Zodra ik wat voorbeeldjes heb, dan maak ik er foto's van!