Armbanden ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door Dreamz3, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Vind ik ook erg leuk! :)

al zou ik toch gaan voor 2 kleuren roze of roze met een basiskleur (wit, zwart, grijs, bruin)

Om t wat universeler te houden.. weinig dames die echt NIKS met roze hebben ;) paars of paars en roze is al persoonlijker denk k..

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het moet wel stevig zijn.
    Ik heb laatst een heel leuk armbandje van mijn dochter gekregen, die ik helaas niet kan dragen. Kleine man kan er niet van afblijven dus durf het niet meer te dragen.

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb wel ongeveer in mijn hoofd hoe hij gaat worden en ik realiseer me dat niet iedereen de armband leuk zou vinden, dat kan ook haast niet anders.
    Maar ik heb het idee dat hij wel in de smaak zal vallen.
    Nu maar afwachten tot de spullen binnenkomen en ik aan de slag kan!

4. tulip

tulip Niet meer actief

bosi en noonoo, idd. Ik vraag mij dat dus ook af. Als ik in het dorp of door de stad loop en dan een moeder zie lopen dan denk ik ook: hmm, wie zou dat zijn?;) In de praktijk zal toch blijken dat maar weinig mensen aan deze kant van nl wonen. En ik weet er 2 die heel dichtbij mij wonen (net een ander dorp) en die ken ik nog geen eens, dus dat schiet ook niet op;)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Denk dat t vooral grappig is als je een dagje van huis bent.. dagje pretpark ofzo, en t valt op bij een kassa dat iemand dat armbandje ook draagt ;) of juist in je eigen supermarkt dat er veel meer mensen in je buurt hier zitten dan je dacht! :D

Vraag me af of t ook echt zo zal aanslaan :)

6. danip

danip Niet meer actief

ik heb het altijd op de fertiliteitspoli. Als ik dan een stel hun potje op zie halen wanneer wij het inleveren, dan denk ik altijd dat het misschien wel iemand van zp is. :) Ook in de wachtkamer trouwens ;) Al die dikke buiken, en vrouwen die met bepaald personeel meelopen (fertiliteitsteam) daar moet wel een zp'er bij zitten :cool:

Anyway, iets gevlochtens vind ik ook wel erg leuk, maar het wordt met kralen toch? Ben benieuwd!

7. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of een soort van hangertje voor aan de handtas of buggy/kinderwagen?
    Niet iedereen houdt van armbanden. Wil constant de armband dragen of er aan moeten denken om hem om te doen wanneer je van huis gaat

Binnenshuis heb je er niet heel veel aan.
    Is alleen handig als je de deur uitgaat. Handtas heb je altijd bij je.

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat een leuk idee!
    Je zou een armband kunnen ontwerpen en ook een bijpassend tassensieraad/sleutelhanger. Dan kan je gewoon kiezen wat je koopt en waar je het liefst mee loopt.

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik ben niet zo van het sleutelhangers maken, ik vind armbanden veel leuker. Heb zelf een armbandentic, daar zal het wel door komen :D

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow wat een leuk idee zeg.
    Ik zou wel voor een doorgaande kleur kiezen, niet alleen blauw of roze. Maar goed dat is inderdaad persoonlijk.
    Ben benieuwd hoe het gaat worden, vind het echt een leuk idee.

Ga je ze dan verkopen?

Ik ga dit topic maar in de gaten houden ;)

11. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    zoiets (deze heb ikgemaakt) maar dan enkel. (dus niet meerdere keren om je pols) mooie sluiting, verschillende kleuren (bruin, creme, zwart, roze, blauw e.d. ) en dan 1 gaaf bedeltje die dan bij iedereen hetzelfde is!

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Caruli, als ze in de smaak vallen dan wil ik ze wel gaan verkopen.
    Heb al heel wat dingetjes uitgezocht, dus ben benieuwd naar het resultaat! :D

13. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum

das ook erg mooi hoor!!!

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ohhh ik houd dit topic in de gaten. wil ook wel zo'n armband bestellen... leuk leuk leuk....

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Misschien een idee als iemand anders die dit ook leuk vindt om te doen dan een ander iets maakt in dezelfde kleuren en met hetzelfde bedeltje??

Dus iemand de tashanger iemand een telefoonhanger iemand iets van een broche..

Net wat men leuk vindt om te maken en te hebben :)

Zo hebben de ZPers meer keus en kunnen er ook andere crea bea's aan de slag!

just a thought.. :)

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat vind ik een goeie!

17. emje

emje Niet meer actief

dat vind ik ook een goed idee :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Inderdaad goed idee!

Ik heb net al even met Dreamz3 (TS) ge-PB't en zij wil de armband wel graag ontwerpen. Ik zal de tassenhanger/sleutelhanger gaan ontwerpen. En dan is het natuurlijk wel leuk als het een beetje op elkaar aansluit inderdaad!

Of het wat gaat worden weten we natuurlijk nog niet, maar hou het topic in de gaten, zou ik zeggen :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou hier absoluut geen crea bea :) maar vind de laatste ook leuk, heb alleen al best veel om mn armen (zilver pandora, slavenarmband etc etc) en als ik dan ook nog eens zon wikkelding erom doet is het helemaal vol :)
    wel leuk idee, zal het eens in de gaten houden!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Maareh, waarom doen we eigenlijk niet gewoon die paars-roze kleur van ZP als basis? :) Gecombineerd met zilverkleur is volgens mij erg gaaf!

Deel Deze Pagina