Maar als ik naar je foto'tje kijk denk IK weer dat er juist veel meiden zijn die jou stijl juist niks mee hebben. De plaatjes die ik overal langs zie komen spreken mij (en blijkbaar meerdere) erg aan... en je wilt toch iets maken zeg je voor alle meiden. Dan moet je ook naar de meningen en reacties willen luisteren. En na mijn mening heb je dit nu amper gedaan.... maar ik wens jou en mC veel freubel plezier en ben benieuwd naar het resultaat. liefs
Ik vind het op zich een leuk idee, heb ik ook in vorig topic met ditzelfde idee gezegd, maar door dit soort reacties hoeft het van mij eigenlijk al niet meer... Ik bedoel, ik vind het heel leuk dat je dit wilt doen hoor, maar je komt idd heel erg bezitterig over, terwijl dit idee al eerder is geweest. Daar is toen idd niks van gekomen, maar het is geen nieuw idee ofzo. Maar ik hoop voor jou dat er veel meiden zullen zijn die het wel heel erg leuk vinden. Ik wil je iig heel veel succes ermee wensen, want je zal er vast wel aardig wat tijd aan kwijt zijn.
ik heb niet alle reacties gelezen maar miss is dit een idee: van lint beetje idee pink ribbon en dan met 3 kralen roze voor de meiden mama's blauw voor de jongens mama's geel voor de wachtende mama's(to be) en dan 2 bedeltjes ZP.... maar ongeacht hoe ie eruit ziet ik wil er 1 hahaha
Jammer dat je er zo over denkt, maar ik reageer zo, omdat ik het overzichtelijk wil houden. Bij vorige ideeen hierover werd er afgehaakt omdat het praktisch onmogelijk was om met meerdere meiden allemaal hetzelfde te doen. Mijns inziens zou dit een rommeltje worden.
Ik ben benieuwd.. Vind dat hardroze/ paarse ook get herkenbaarst.. En dan misschien een euro extra voor orange babies of Iets wat dichterbij staat kinderhulp.nl of zo.. Ik wacht met smacht..
Oh maar ik snap wel dat je het overzichtelijk wilt houden, anders is er idd geen beginnen aan. Maar je geeft zelf aan dat het heel veel werk is, en dan is hulp wel handig. En ik snap wel dat je hetzelf wilt doen, maar het is geen nieuw idee. Ben iig heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat maken.
Ik zou voor een tassenhanger gaan! Geweldig! En idd...een euro meer betalen en dan doorstorten naar cordaid ofzo!
Nee dat snap ik, ik wilde destijds ook graag helpen met het armband idee, omdat het gewoon hartstikke leuk is als je zoiets hebt met nog veel meer meiden! Ik vind het ook erg jammer dat het destijds niet gelukt is. En omdat ik zelf erg creabea ben, vond ik het leuk om het idee een nieuw leven in te blazen. En ik krijg hulp, van MamaCharlotte, die aan de slag gaat voor de hanger! Enne ik heb hulp hoor, heb enorm veel freubelvriendinnen hier in de buurt! Ik hoop dat de spulletjes snel binnen zullen komen en dat ik er snel mee kan gaan beginnen. Het idee van een euro per armband extra voor een goed doel vind ik erg goed, idd iets van orange babies ofzoiets, of meerder goede doelen. Ik heb geen idee hoe groot het animo zal zijn, maar ik ben zeker voor een goed doel bereid om er veel tijd in te steken! Ben heel erg benieuwd wat jullie van het ontwerp zullen vinden, ik hoop dat de armband met veel plezier gedragen zal worden.
Misschien kunnen we over een goed doel nog een poll houden of zo.. Vind dat vaak het geld naar het buitenland gaat terwijl ik in het onderwijs vaak dichtbij zie hoeveel kinderen wel wat extra's kunnen gebruiken hier in ons kikkerlandje... Maar ben echt benieuwd...
Moontje, heb je gelijk in! Ik vind ook dat we gezamelijk het goede doel moeten kiezen, toch? Ik zou zelf gaan voor cordaid of idd iets in nederland..kika of pink ribbon, of willen jullie iets wat ook echt met babies is?
Of zulke hangers.. bedel hart "made with love" zilver-antiek 10 mm. - voordeelkralen bedel voetjes zilver-antiek 18 x 17 mm. - voordeelkralen En misschien een mooi gebaar om er een vlinder aan te hanger voor al onze vlindermama's?
Dat zag ik, en de liefde voor onze kindjes bind ons, vlindertjes of rondlopend.. Kika is ook mooi.. Aah zoveel opties! Leuk zeg.. Please don't give up!
Heel veel goede ideeen weer, ik heb ze opgenomen in mijn ontwerpje! Nu nog even zoeken naar een mooi vlindertje.
Dan heb je in principe 4 verschillende hangers nodig denk ik? Jongen, meisje, vlindertje.....en we hebben de meiden ook nog waarbij het maar niet wilt lukken..dus iets van vruchtbaarheid? Misschien kun je die hanger op een strategische plek hangen, zodat je die op bestelling erbij kan doen? Of word het dan te duur? En krijgen die tassenhangers ook een bedeltje?
Ik denk dat we het niet te ingewikkeld moeten gaan maken en gewoon 1 kleur houden. Misschien is het mooi als ieder armband hetzelfde is en er standaard hetzelfde bedeltje aan hangt. Het handigst is als ik de armbanden van tevoren kan maken, zodat ik ze snel kan verzenden.