Armbandje bij jongetje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van Isabella, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ons dochtertje had altijd zo'n schattig zilver armbandje om toen ze een paar maanden was. Ik zag het laatst bij een jongetje maar vond dat jongetje een beetje.......tokkie :D
    Wat vinden jullie? Kan dit voor een jongetje?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor een meisje vind ik het heel schattig, maar bij een jongetje...nee, ik vind dat niet zo leuk staan.

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik vind het bij een jochie ook tokkie.. als ik het zo mag zeggen ;)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Het is niet mijn ding, mijn schoonfamilie wou het ook kopen, maar we hebben ze maar verteld dat wij daar niet zo van houden.
    Een vriendin van me is buitenlandse en haar zoontje had ook als baby een gouden armbandje en bij dat kindje paste het wel, stond niet storend ofzo. Voor mijn zoontje hoef ik het niet.

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik zou er voor mijn zoontje ook niet zo blij mee zijn :).
    Bij meisjes vind ik het overigens ook niet altijd leuk, eerlijk gezegd, maar er zijn zeker meisjes bij wie het snoepig staat!

6. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel een armbandje voor onze zoontje gekocht...geen tierelantijntjes,maar heel strak.
    Toen hij een paar maand oud was stond het echt heel schattig, maar dat was snel over.Hij is nu een flinke vent geworden en nu past het gewoon niet meer bij hem.
    Mannen met een simpele subtile (of zoiets haha) armband vind ik zelf ook wel mooi.

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mijn ouders geven bij de geboorte altijd een armbandje, dus ook bij mijn zoontje. Gewoon lief, schattig armbandje, geen bling bling.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Het is een armbandje met hun naam erop. Ik en mijn zussen hebben er ook 1 gehad met geboorte.

9. tulip

tulip Niet meer actief

nee mijn ding is het ook niet, hoe simpel ook, ik vind het ook tokkie.

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier ook arnbandje met naam. traditie niks tokkie

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik zou het niet doen.. Vind dat gewoon niet passen bij een jongetje.

12. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben er ook eentje gekregen voor ons zoontje. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind voor een jongetje. We zullen zien!

Gewoon doen wat jij leuk vind!

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hihi wat toevallig... Mijn zoontje had bij zijn geboorte een zilver armbandje gekregen. Toen vonden we het ook maar niks. Een paar dagen terug zag mijn zoontje mijn armbanden en toen begon die : Ik ook ik ook. Toen heb ik het armbandje erbij gepakt en hij heeft hem nu al 4 dagen om! Trots dat hij is:D!

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik vind het niet leuk voor een jongetje, maar ik ben bij babies zowiezo geen fan van sieraden. Een meisjesbaby vind ik oorbellen ook geen gezicht, maar dat is smaak ;).

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dan had ik ook geen nee gezegd hoor.. als ie het zelf mooi vind..

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Amen.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Ik vind het ook niet leuk bij een jongetje.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nope, vind het ordinair staan. Bij een meisjesbaby vind ik het ook niet echt leuk, maar dat kan dan nog. Maar ik vind het sowieso niet nodig om een baby sieraden om te doen - kunnen alleen maar ongelukken mee gebeuren lijkt me

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nah het ligt er ook weer aan wat voor jongetje zeg maar. kijk een donker chocoladekleurig ventje met een grote neger als papa jadat vind ik best leuk.
    maar een boerenhollandse roodharige knul.. nee das dan weer niks. hihihi. meid doe gewoon wat je zelf leuk vindt!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Aan mij heb je geen goeie.. ik vind het ook 'tokkie' bij een meisjesbaby. Ik vind sieraden niets voor babies, dreumesen, peuters of zelfs kleuters!

Deel Deze Pagina