Ons dochtertje had altijd zo'n schattig zilver armbandje om toen ze een paar maanden was. Ik zag het laatst bij een jongetje maar vond dat jongetje een beetje.......tokkie Wat vinden jullie? Kan dit voor een jongetje?
Voor een meisje vind ik het heel schattig, maar bij een jongetje...nee, ik vind dat niet zo leuk staan.
Het is niet mijn ding, mijn schoonfamilie wou het ook kopen, maar we hebben ze maar verteld dat wij daar niet zo van houden. Een vriendin van me is buitenlandse en haar zoontje had ook als baby een gouden armbandje en bij dat kindje paste het wel, stond niet storend ofzo. Voor mijn zoontje hoef ik het niet.
Ik zou er voor mijn zoontje ook niet zo blij mee zijn . Bij meisjes vind ik het overigens ook niet altijd leuk, eerlijk gezegd, maar er zijn zeker meisjes bij wie het snoepig staat!
Wij hebben wel een armbandje voor onze zoontje gekocht...geen tierelantijntjes,maar heel strak. Toen hij een paar maand oud was stond het echt heel schattig, maar dat was snel over.Hij is nu een flinke vent geworden en nu past het gewoon niet meer bij hem. Mannen met een simpele subtile (of zoiets haha) armband vind ik zelf ook wel mooi.
Mijn ouders geven bij de geboorte altijd een armbandje, dus ook bij mijn zoontje. Gewoon lief, schattig armbandje, geen bling bling.
Wij hebben er ook eentje gekregen voor ons zoontje. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind voor een jongetje. We zullen zien! Gewoon doen wat jij leuk vind!
Hihi wat toevallig... Mijn zoontje had bij zijn geboorte een zilver armbandje gekregen. Toen vonden we het ook maar niks. Een paar dagen terug zag mijn zoontje mijn armbanden en toen begon die : Ik ook ik ook. Toen heb ik het armbandje erbij gepakt en hij heeft hem nu al 4 dagen om! Trots dat hij is!
Ik vind het niet leuk voor een jongetje, maar ik ben bij babies zowiezo geen fan van sieraden. Een meisjesbaby vind ik oorbellen ook geen gezicht, maar dat is smaak .
Nope, vind het ordinair staan. Bij een meisjesbaby vind ik het ook niet echt leuk, maar dat kan dan nog. Maar ik vind het sowieso niet nodig om een baby sieraden om te doen - kunnen alleen maar ongelukken mee gebeuren lijkt me
nah het ligt er ook weer aan wat voor jongetje zeg maar. kijk een donker chocoladekleurig ventje met een grote neger als papa jadat vind ik best leuk. maar een boerenhollandse roodharige knul.. nee das dan weer niks. hihihi. meid doe gewoon wat je zelf leuk vindt!
Aan mij heb je geen goeie.. ik vind het ook 'tokkie' bij een meisjesbaby. Ik vind sieraden niets voor babies, dreumesen, peuters of zelfs kleuters!