poppenwagen (janod) leuk cadeau 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Denken jullie dat een poppenwagen een leuk cadeau is voor een 1 jarig meisje? Wilde eerst iets van little people kopen, maar we hebben een vrij druk meisje en denk dat ze liever iets heeft waar ze mee in beweging kan blijven. (lopen dus ;))
    Nu heeft ze al zo'n plastic wagentje om achter te lopen, maar die gaat veel te hard over onze laminaat vloer. Nu had ik deze poppenwagen gezien. Deze heeft rubberen banden dus misschien loopt ie wat zwaarder? Iemand ervaring met deze poppenwagen?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mijn dochter hebben we precies dezelfde wagen gegeven voor haar eerste verjaardag, een succes hoor, want ze stapt er elke dag achter en ze doet de popjes erin en eruit (of knuffie erin, of de little people erin) Maar zeker een leuk en geschikt cadeau!

Oja je kunt de wielen wat strakker aandraaien met het sleuteltje, zodat ie wat zwaarder gaat.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn dochertje heeft ook precies dezelfde wagen voor haar eerste verjaardag gekregen. Echt zwaarder loopt hij niet. Maar ze vond en vind hem helemaal geweldig. Ze is nu 3 en loopt er nog steeds mee door het huis. Van alles gaat erin. En in de avond staat hij naast haar bed met een pop erin.

4. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik zou het dus niet doen, simpelweg omdat die van de prenatal precies hetzelde is (alleen een wit handvat) en maar 30 euro kost ;)
    Die heeft mijn oudste voor sinterklaas gehad, en doet er niks mee. de simpele plastic 5 euro buggy is veel leuker.
    Mijn jongste (volgende week 1) vind m daar in tegen wel helemaal geweldig.

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    [​IMG]Deze hebben wij gekocht voor ons dochtertje toen ze één jaar werd. Is van Van Dijk Toys en die hebben ze in meerdere kleuren.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja wij hebben hem. gaat van alles in behalve poppen. groot succes hier. ze heeft er al zoveel mee gespeeld. ik had hem toen via de nutricia spaar actie voor 39,95

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dochterlief heeft hem van opa & oma gekregen voor haar eerste verjaardag en nu een ruim jaar later is het nog steeds een groot succes.

8. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben precies dezelfde en is hier een groot succes, helemaal toen ze nog niet los liep, was ze supertrots dat ze daar wel achter durfde te lopen. De wielen hebben we inderdaad superstrak gezet, dus dat gaat gewoon goed. Ze loopt er altijd heel trots achter (o ja, pop wordt eruit gegooid ;), een hoop andere troep moet er altijd in hihi)

9. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn ouders hebben mijn dochter gisteren precies het zelfde model gegeven voor haar doop!
    alleen hebben ze haar naam er op laten schilderen.... erg leuk!!
    ze hebben het hier in het dorp bij de houten speelgoedwinkel gekocht

Deel Deze Pagina