Arme hond! Je zou die ouders toch wat aan willen doen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door anica, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wat zal het zijn 10 a 15 kilo dansend op je ribbenkast, nou mijn zoon van 15 kilo had dit niet eens bij mij moeten doen laat staan bij een hond.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Snap je toch niet he! Wat een domme, domme, domme ouders die dit toe laten. Of het geen mishandeling vinden.
    Dat halen mijn jongens niet eens in hun hoofd. Ze mogen van mij de katten niet eens op tillen. De oudste is 5, en die mag het alleen onder begeleiding.
    Je ziet sommige kinderen met katten sjouwen, en dan verbaasd kijken als ze een flinke kras oplopen.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou alles is al gezegt hier en heb er niks aan toe te voegen, ze zouden zich eens wat meer in een dier moeten verdiepen. En misschien eens wat lezen over bijtincicenten.
    Nee ben het zeker met de meerderheid eens, te zielig voor woorden!

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Pff schandalig!!

En dan doet die hond gelukkig (nog) niks. Maar pff dit kan voor het kindje en de hond zo slecht aflopen als de hond eens wel kwaad reageerd!

Bovendien knuffelen ok maar je moet een kind wel leren dat een hond ook gevoelens/pijn kan hebben!

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik vind het dus WEL dierenmishandeling. Dat hoeft heus niet altijd pijn te zijn. Als je je niet om je hond bekommerd en te beroerd bent om hem te beschermen als hij zulke stress-signalen afgeeft en je verantwoordelijken tegenover het welzijn van een dier niet nakomt, ben je in mijn ogen net zo fout als wanneer je hem een klap of schop verkoopt.

Bedoel maar, het beestje moet alles maar toestaan, want oh wee als ie bijt, dan is het ineens een &*^*hond en moet ie dood. En dan hebben we het nog niet eens over dat kind gehad. Die kleine leert niet om op een gezonde manier met dieren om te gaan en zal waarschijnlijk vroeg of laat in zijn gezicht gehapt worden.

Die ouders hadden net zo min aan kinderen als dieren moeten beginnen als ze te dom zijn om uit hun ogen te kijken.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dit vind je geen dierenmishandeling??? Bijzonder...

7. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    arm arm dier. en ook arm arm kind. kindje weet niet beter omdat die rot ouders lachen walgelijk vind ik het.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    5 paginas vol met boe en bah over een filmpje waarin ouders een kind iets teveel wellicht met een hond laten spelen.

Ben ik nou de enige die de reacties hier gewoon overdreven vind?

Bedoel.. Is t handig wat ze doen? Nee.. Is t mishandeling? Nee.
    Dan zou 80% van de honden weggehaald kunnen worden voor het te kort buiten laten.. Te lang alleen thuis laten.. In de auto laten.. Stromende regen voor de appie laten wachten.

Beetje overdreven allemaal.

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is maar wat je spelen noemt...die hond heeft er duidelijk geen lol in dat er een kind op z'n ribbenkast staat te bonken..

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Wat een achterlijk domme lui.
    Arme hond, als het misgaat is hij het haasje..
    Ik vind dit dus wél dierenmishandeling, je laat e kind toch niet zo op een dier stuiteren, abnormaal.:x

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja maar het gaat over dit filmpje he niet over hoeveel stront er in de achtertuin ligt. we reageren nu op dat filmpje waarbij dat kind een risico loopt en de hond de dupe van wordt

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou sorry hoor, dit vind ik WEL dierenmishandeling..dat kind zit te wippen op het beest zijn ribben... word je zelf toch ook niet vrolijk van!! Mensen die dit niet als pijnlijk zien voor de hond zijn zelf niet helemaal goed bij hun pannenkoek!! En die ouders van het filmpje zijn ook niet helemaal 100...

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Kim ik vind het ook een beetje overdreven. Want als je het filmpje goed kijkt zie je dat het kindje niet met volle gewicht zit te springen.

En nee ik vind dit geen dieren mishandeling. Als je je hond zwaar verwaarloosd geen aandacht geeft en die dingen dat is mishandeling.

Jolisa klimt niet op crespolito omdat ze dat niet mag, maar rent er wel lekker achteraan.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Babyhope, vind jij deze beelden normaal?
    Je ziet toch duidelijk dat die hond het niet wil??
    Het blijft nu eenmaal een dier, dus als het te ver gaat wordt dat kind ooit gebeten en dan?
    Dan is de hond opeens 'vals' en laten ze hem inslapen.
    Ik vind het écht niet normaal. Heb zelf ook een hond en zal nooit toestaan dat mijn kind er zo mee omgaat. RESPECT voor mens én dier.

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    in princiepe is dierenmishandeling wel vergezocht en hard, maar ten alle tijden ben je als eigenaar verantwoordelijk voor je hond, en hoor je dus ten alle tijden de signalen die het beest afgeeft serieus te nemen, in dit geval is het misschien op het randje, maar stel dat de hond nou het kindje bijt wat in hondentaal een volkomen normale reactie is aangezien hij niet kan praten en zijn lichaamstaal niet erkent word dan zijn er in elk geval 2 de dupe in eerste instantie het kind, en ten tweede de hond, terwijl hij duidelijke signalen afgeeft daar gaat het bij mij om ;)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit dus...brrrr...tongelen, bek likken en hijgen...3 stresssignalen tegelijkertijd...oeps...gaat bijna over het randje...triest dit soort mensen...arme hond. :(

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    En sorry, de mensen die dit geen dierenmishandeling vinden... ;)

Weet niet wie zei dat haar kindje ook ongeveer zo "speelt" met haar hond...maar :$

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

geen dierenmishandeling??

En als de hond zo met het kindje deed, was het dan ook geen kindermishandeling??
    Die hond wordt daar als speelbal gebruikt, en wat de hond wel of niet wil is totaal niet belangrijk.
    Stelletje gekken!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dat was ik maar je hebt het dus weer verkeerd gelezen. Want ik heb niet gezegd net zo.

Ik zei jolisa doet dit nog net niet. Ze gaat niet op hem zitten mag ze ook niet, maar ze gaat wel bij hem zitten liggen knuffelen en achter hem aan rennen. Die 2 zijn de beste maatjes.
    En idd het blijft een hond en daarom blijven wij er bij en letten we op. En moedigen het ook niet aan.
    Maar dieren mishandeling vind ik net wat te ver gezocht.

Deel Deze Pagina