walgelijk!!!! ik heb m weggeklikt op een bepaald moment. Mijn zoontje deed dit soort dingen ook wel eens bij mij en het doet pijn! dan grijp je toch in als je kind dit doet bij een hond. maar nee, ze moedigen het kind aan en dwingen de hond dus om pijn te lijden, wat een domme mensen!
Dit vind ik echt zo dom van de ouders. Jeetje zeg vreselijk. Het was aan de lichaamshouding van de hond te zien dat die het helemaal niet leuk vond dat het kindje zo op hem aan het springen was. Alle hondenrassen kunnen gemeen bijten maar met een rottweiler moet al helemaal uitgekeken worden. Dit omdat ze zoveel schade kunnen toebrengen door hun grootte en kracht.
Vraag me af hoe je zou reageren als die ouders de hond op het kind zouden laten springen, durf te wedden dat de reactie dan een stuk verontwaardigder zou zijn. Want dan is er opeens wél sprake van mishandeling, nu gaat het toch 'maar' om een hond.:x
Gewoonweg vreselijk:x Dit is vragen om problemen en als de hond dan bijt dan heeft de hond het gedaan Zo leer je kinderen niet om met dieren om te gaan. Ik vind het zielig voor de hond je ziet dat hij wegloopt maar nee hij moet weer terug komen en als trampoline worden gebruikt Gelukkkig voor het kind dat het nog zo lang goed gaat.
Inderdaad, mijn dochtertje doet het ook weleens, dat is erg gevoelig en best pijnlijk en dat moet een hond wel aankunnen Erg zielig voor de hond! Je ziet duidelijk dat hij het niet leuk vind! En dan zal het een keer fout gaan! En dan geven ze die hond de schuld dat hij 'gevaarlijker' was dan ze dachten. Je kan ook op een normale manier met ze spelen, met een balletje ofzo, leer je kind dat liever
Hmmm ik ga het filmpje niet eens kijken. Als ik de reacties zo lees dan weet ik al genoeg. Wij hebben heir ook aardig wat moeite moeten doen om onze zoon te leren dat een hond geen speeltje is. Als ik dan lees dat het kind op de hond zijn borstkas springt dan denk ik echt dat die ouders een hersen inhoud hebben van een bevroren poffertje :/