Ik heb het idee dat bij een 2e je lichaam veel langzamer herstelt als bij de 1e. Mijn buik flubbert nog zo erg denk dat het niet meer goed komt :x. Ik moet nog 6 kilo kwijt na mijn 1e zwangerschap ben ik gaan Sonja Bakkeren en dat ging erg goed. Hopelijk gaat het nu ook weer goed. Ga maandag beginnen dan moet ik ook weer werken dus wat meer regelmaat en lijkt het me makkelijker om het menu te volgen Hoop dat de laatste kilo´s er snel af gaan.. Hoe hebben jullie de laatste kilo´s eraf gekregen??
Ik was na mijn 1e weer snel op gewicht, maar dat flubber etc had ik toch echt pas weg naar 9 maanden ongeveer, zie dat jou kindje 2 maanden is, dus toch niet zo heel gek dat het nog niet eraf is. Maargoed gezond eten blijven bewegen dat is dan wel het belangrijkste.
bij de eerste na 9 maand weer geheel op oud gewicht. heupen zijn breder geworden en ook iets meer een buikje bij de tweede ben ik weer op mijn oude gewicht maar wel mijn buikje is er nog wel wat, hier erger ik mij aan ze zeggen niet voor niets 9 maand ontzwangeren dus komt vast goed meid
Nou mijn gewicht is wel weer in orde...maar mijn buik flubbert nog steeds! Dus als dat bij een tweede nog langzamer gaat ben ik bang dat ik aan plastisch chirurgie moet gaan denken! Ik krijg gewoon mn oude broeken nog niet normaal aan....ze passen wel maar en hangt een kilometer vel overheen! Hahaha!
Ik ben tijdens mijn zwangerschapppen veel aangekomen. 1e 30 kilo, 2e 25 kilo en 3e 20 kilo. Ik heb er zelf niets voor gedaan om het eraf te krijgen.. ik geef alleen borstvoeding. Na de bevalling van mijn oudste ging er zelfs 10 kilo extra af, bij mijn 2e nog eens 3-4 kilo.. Nu bij mijn derde ben ik nu op mijn oude gewicht maar dit keer viel ik heel snel af en dat terwijl ik bij de andere er een stuk langer over heb gedaan. Ben benieuwd of er nu weer vanzelf meer af gaat, wat overigens niet nodig is want ik heb nu maatje 36...maargoed ik kan er ook weinig aan doen als het vanzelf gaat. Mijn buik was bij mij na 2 maanden ook nog heel erg slap en leek nog wel gewoon zwanger.. nu ben ik 5,5 maand verder en hij is gewoon weer plat. Probeer je nog geen zorgen te maken, het heeft tijd nodig. En er nu al teveel mee bezig zijn is ook niet goed... laat je lichaam de tijd nemen om te herstellen.
Na de bevalling was ik lichter dan toen ik zwanger werd, dus daar heb ik verder niets voor hoeven doen. Was dan ook maar heel weinig aangekomen, door heel veel over te geven tijdens de zwangerschap. Nadeel daarvan was, dat ik afviel, maar mijn buik groeide wel. Ben in totaal 4kg aangekomen van een tweelingzwangerschap. Je kan je voorstellen dat je buik dan enorm is. Die is dus ook nog alles behalve weer in vorm. Het wordt wel beter, maar het gaat echt heel er langzaam. 2 maanden na je bevalling is echt nog te snel om alles alweer strak te verwachten hoor! Ben bang dat je echt wat meer geduld zal moeten hebben...
Bij mij ging het juist bij de eerste langzamer Nu bij de tweede zit ik al 2 kilo onder mijn gewicht en mijn buik begint weer ietsje strakker te worden, maar nog lang niet wat het geweest is hoor Ik heb mezelf tot het einde van het jaar gegeven om op streefgewicht te komen en weer strak te zijn, ik denk dat dat wel reeel is Hier trouwens ook Sonja Bakker, ben nu 4 weken bezig en zie mijn banner Het werkt dus echt weer prima, ook bij de tweede!