Mijn mama wordt 50!!! iemand nog leuke tips?

Discussion in 'De lounge' started by Bloemie, Sep 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Mijn moeder wordt dus bijna 50 en we hebben een feestje georganiseerd. Maar nu ben ik op zoek naar leuke dingentjes die je kunt doen of geven. Alle tips zijn welkom! :D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Het ABC.......... :)

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Toen mijn moeder 50 werd, wou ze geen feest dus gingen met het hele gezin naar Turkije op vakantie.
    Mijn zusje had voor iedereen een t-shirt laten maken met daarop: (foto van mijn moedr) ja het is echt waar, moedertje wordt 50 jaar.
    Was echt leuk, want dat had ze natuurlijk niet verwacht. Verder hadden we de hotelkamer deur versiert en onze ontbijt tafel, compleet met hoedjes en toeters, ha ha.
    Hadden ook ter plekken een verjaardagstaart besteld (was erg jammie)
    We kwamen vrijdag terug en zaterdag hadden wij een verrassingfeestje geregld voor mijn moeder, ha ha. Had niet beter kunne worden. Ze was echt super verbaast, had het echt niet verwacht.
    Ik ging samen met mijn moeder nieuwe vaas kopen, voor der lange rozen die ze had gehad van mijn vader :).. Belde mijn zusje na een tijdje, jullie mogen nu thuis komen, huis is nu al half vol. Dus wij komen thuis, mijn moeder snapte er niets van. Kamer vol, eerst dacht ze van ; wat doen al die mensen hier, ha ha. Mijn zusje had al inkopen gedaan 's ochtends, was echt een geslaagt feestje :)

Bij mijn vader hadden we een fototaart :) mijn vader in een hele gekke positie en dan op een taart, ha ha

Veel succes met het verzinnen/voorbereiden.

groetjes Jodi

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Toen mijn moeder 50 werd, hebben we snachts stiekem haar hele voordeur en voortuin versierd en toen ze smorgens naar haar werk ging en de deur open trok...verassing!! :D Als kado hebben we met ALLE kinderen en kleinkinderen een groepsfoto laten maken bij een fotograaf en die mooi ingelijst.

5. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Bedankt meiden, voor de tips!

@bosi333: het ABC slaan we denk ik maar over... ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oeh, mijn ma wordt binnenkort ook 50!
    Iemand nog meer leuke ideetjes???? :)

7. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ik heb idd ook met me 2 zussen foto's laten maken en als stellen en de zussen en de mannen appart en dat in een caroussel fotolijst gedaan

Ze was er super blij mee oh ja ook nog het huis versierd natuurlijk EN op de radio is ze geweest moet je haar gewoon ff aanmelden

8. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn moeder wordt ook bijna 50.
    We versieren in ieder geval de voortuin met een pop.
    We willen geen oubollige Sarah, maar een speciaal aangeklede Sarah waar iedereen om kan lachen, dat hadden we met mijn vader ook gedaan.
    Ze speelt toneel en dus veel typetjes, dus we kiezen een leuk typetje die ze wel eens speelt en kleden de pop daarmee aan.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toen mijn moeder 50 werd heb ik een groot feest georganiseerd. inclusief mensen die ze al heel lang niet had gezien.
    ik had een T shirt gemaakt met een foto van haar en heel groot de cijfers 50

wij hadden met 70 mensen een nieuwe badkamer voor haar geregeld. die was geplaatst toen ze een weekendje weg was.
    maar het mooiste vond ze nog het boek waarin we fotos hadden gedaan van haar geboorte totaan haar 50e verjaardag. daar werd ze helemaal ontroerd van.

veel plezier met regelen.

Share This Page