Mijn dochter is 11 dagen geleden een grote zus geworden en nu wil ik haar op haar kdv laten trakteren. Maar ik ben geen keukenprinses dus ik zoek iets leuks en niet te moeilijks! De groep is 2 tot 4 jaar. Iemand een leuke tip? Het is trouwens een jongen
Mijn dochter heeft gisteren getrakteerd op het kdv. Ik had cupcakes, daarop roze glazuur gedaan en gedoopt in de muisjes. Cellofaan erom heen, dicht gemaakt met mooie strikjes en een mooi kaartje eraan met: Hoera mijn zusje is geboren! Erg makkelijk en de kids vonden het erg lekker!
Gefeliciteerd! Onze dochters schelen ook maar een week of 2! Grappig... Maar ik heb daar inderdaad ook al aan zitten denken. Worden ze niet oud als je ze een dag van te voren maakt?
Ik vind die lange vingers met botercreme (of iets anders wat plakt, chocoladeglazuur oid kan ook) en muisjes ook altijd erg leuk. Misschien niet zo origineel maar wel makkelijk en lekker!
Yummy, leuk onderschrift! Ik hoop dat het snel lukt. Ik zat ook al aan lange vingers te denken alleen dan met smelt chocolade en dan gelijk dopen in de muisjes. Die hou ik ook even in optie!
Ik had je trouwens nog een pb op fb gestuurd...was even benieuwd! Misschien heeft Jamin ook nog wel leuke aanvullingen. Lotte is niet zo gek op muisjes namelijk.
Op dit forum kwam ik eens een leuke traktatie tegen: slagroomsoesjes in witte chocolade dippen en daarna in de muisjes. Zag er erg leuk uit!
Allereerst gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! heel simpel, maar wel leuk om te zien: een sateprikker met spekjes blauw en wit om en om en dan een vlaggetje bovenop met: hoera: een broertje of hoera: joop is geboren. En dan met een cellofaantje erom en een leuk blauw lintje. Eventueel (ligt eraan hoeveel je eraan uit wil geven) kun je die in een blauw badeentje prikken. Ook heb ik al eens een "taart" van papieren taartpunten gezien die los tegen elkaar aan staan en dan in elke taartpunt iets lekkers. Bovenop dan een leuke tekst of een foto van joop. Volgens mij is het patroon van die taart op partykids te vinden en anders even googlen.
Ik heb mijn zoon twee dagen na de geboorte van zijn zus laten trakteren op roze en witte spekjes in cellofaan met een roze/paarse strik en een kaartje eraan. Maak er blauwe spekjes van laat het iemand anders inpakken (ik heb t mijn zus laten doen) en klaar ben je. Het zag er wel gezellig uit en bij de Jamin hebben ze vast iets blauws als ze geen blauwe spek hebben.
Gefeliciteerd met je zoon, stoere naam! Consider, jij ook gefeliciteerd met je flinke dochter. Ehm.... verder heb ik niet veel toe te voegen geloof ik. Ohja, k had voor de leidsters roze koeken genomen en dan met glazuur hartjes erop gemaakt en dan muisjes erop. Je kan ook van die koeken nemen met een witte bovenkant en dan hetzelfde doen. Of blauw glazuur maken en dan op een witte koek de letter J zetten....
Deelight: Je mag bij de felicitatie van 078Mama ook "flinke" zetten hoor :-D Dat is ook een behoorlijk flinke vent hihi
Ik had ergens kabelspekjes (per stuk verpakt) besteld en daarbij vingerpopjes. Daaro heen een lintje met een kaartje gedaan met de tekst: "hoera, ik ben grote zus". Makkelijk en snel klaar.
Ik heb chocola gesmolten en in een siliconen bloemen ijsblokjeshouder gedaan stokjes erin geprikt en even in de koelkast. Toen ze hard waren eruit gehaalt even in heet water gedoopt en toen in de muisjes
5120 gram...valt best mee toch? haha Maar die spekjes zijn ook een leuk idee! Daar kan ik wel iets mee Ik ga zo eerst even bij Jamin kijken en als ze daar niks hebben in die richting maak ik denk ik die lange vingers of cakejes.
mijn jongste zoon gaat op de psz zandkoekjes met roze-witte manna en daarop zo'n schuimmuisje trakteren . en de oudste wil gewoon beschuit met muisjes trakteren hi j had trouwens op school nijntje kokjes met blauw witte muisjes getrakteerd , lekker makkelijk was dat haha poedersuiker met water papje maken , op t jurkje van nijntje smeren en daarop muisjes strooien .
witte spekmuizen die je in groot verpakking koopt bij de makro ofzo. Een bak kost 4 euro en er zitten er 50 in ofzo Of soesjes bedekken met muisjes Of chocolade flikken