Hier word mama voor alles geroepen. Ik doe bijna alles voor ons zoontje, maar man speelt met m in t weekend en verder legt hij m elke dag op bed. En als je vraagt wie hij het liefste vind zegt ie allebei.
O gossie hier van de week 'mama ik hou echt meer van jou hoor (4)' en papa stond er naast, arm schaap
Ja, echt he? Ik stond laatst eieren te bakken in de keuken, rest van het gezin zat aan tafel: "mama, kun je het brood aangeven?" Wtf... Er zit iemand met hele lange armen naast je! Vraag je vader potdorie. Dat ge-mama zit er zo ingebakken
Ik had altijd als streven als eerste "paaaaaaapa" aan te leren. Mn moeder zei al: 'vergeet t nou maar, dat heb ik met jullie alle drie geprobeerd je kan op je kop staan t wordt gewoon "maaaaama"!' Zo heerlijk om dan te melden dat in de vroege ochtend gloren en in de nacht hier "paaaaaaaaaapa" geroepen wordt. Maar als t huilen is, kommer en kwel of gewoon een kleefbui dan is t steevast mama. Dan heeft papa t nakijken dan want die wil ze niet.
Oei was dat hier maar zo! We hebben een periode gehad. (Toen ze nog klein waren, lees: peuter, kleuter) dat als er 's nachts een ging huilen en papa ging, ze nog een tandje harder gingen gillen. Want mama moest komen
Dat hadden wij hier in de babyfase waren twee verschillende toontjes. Bij de ene moest ik komen bij t andere toontje mn man en O WEE als de verkeerde kwam! Wij noemde t maar inspectiedienst controle, ging behoorlijk vaak om en om dat we opgeroepen werden voor aanwezigheidsmelding.
Mijn kinderen zijn stellig van mening dat papa niet in staat is billen af te vegen, toeten te poetsen, stoelen aan te schuiven, te helpen met aankleden en alle andere klusjes. Ze slaan zijn hulp af en zeggen dat mama het beter kan... Knuffelen, stoeien en autorijden kan papa dan weer wel beter.